کد خبر : 1334255 | 28 خرداد 1395 ساعت 13:10 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیه و جنجال موهای اوزان طوفان (عکس)

بعد از شکست ترکیه در برابر کرواسی که بسیار جذاب تر فوتبال بازی می کرد، رسانه های ترکیه انتقادات تندی را متوجه فاتح تریم و شاگردانش کردند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه های تلویزیونی بازی که در آن اوزان طوفان بازیکن 21 ساله این تیم درست پیش از ضربه لوکا مادریچ که تبدیل به گل شد، مشغول به مرتب کردن آرایش موهایش بوده است از چشم اصحاب رسانه پنهان نماند و از طریق این جوان، تمام اعضای تیم ملی ترکیه متهم به کم کاری و نداشتن غیرت شده اند.

 

1120293

 

آردا توران، اولین کسی بود که محکم در برابر "قربانی" شدن تیم ترکیه در این فضا لب به اعتراض گشود: "من خیلی متاسف و غمگین هستم از این همه انتقاد روزنامه نگاران ترک. نمی خواهم تک تک از آنها نام ببرم ولیکن بازیکنان ما بیشترین تلاش را برای دفاع از تیم می کنند. این عادلانه نیست که فقط به خاطر یک شکست این همه از تیم انتقاد شود".

 

سپس نوبت به فاتح تریم، سرمربی ترکیه رسید تا همین موضع را با چاشنی تمسخر دنبال کند: "لبخند بزنید، لبخند بزنید ... اگر عصبانیت رو کنار بگذاریم چندین دلیل برای لبخند داریم ... روزنامه نگاران همیشه با مبالغه داستان های جدیدی اختراع می کنند. سانسوری هم نمی شود به آنها تحمیل کرد. واکنشی که برخی تنها برای یک شکست در پیش گرفته اند واقعا افراطی است و مشکل ایجاد می کند و به ضرر تیم تمام می شود. این عادلانه نیست که اینطور از بازیکنان جوان و اتهامشان به شکست صحبت شود. شما باید تعامل بیشتری داشته باشید."


فاتح تریم معتقد است یک تساوی در برابر اسپانیا برای نگه داشتن شانس صعود به مرحله بعدی کفایت می کند. و شاید  آشتی با مطبوعات نیز در گرو همین تساوی باشد.

دیدگاه‌ها