کد خبر : 1334720 | 30 خرداد 1395 ساعت 09:44 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: بازی بعدی برایمان یک فینال است

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال عنوان کرد که بازی آخر برای آنها مثل یک فینال است و او شاگردانش را برای این بازی آماده خواهد کرد.

سانتوس: بازی بعدی برایمان یک فینال است

به گزارش "ورزش سه"،‌ پرتغال شب گذشته در حالی با نتیجه 0-0 مقابل اتریش متوقف شد که رونالدو یک پنالتی از دست داد و با این نتیجه پرتغال در رده ی سوم گروهش باقی ماند. سانتوس از صحبت راجع به رونالدو طفره رفت و گفت که تمرکز او و تیمش روی بازی چهارشنبه خواهد بود.


او گفت:" ما وارد دوره ی سختی می‌شویم. باید تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. نمی‌توانیم در بدبختی غلت بزنیم. باید به این فکر کنیم که 22 جوئن یک بازی فینال برای ماست. وقتی درباره تیم صحبت می‌کنیم، باید تمرکزمان را روی حال حاضر بگذاریم. نمی‌توانیم روی موقعیت‌های از دست رفته، چه عادلانه و چه غیر عادلانه بحثی کنیم. فوتبال اینگونه است. نتیجه ناعادلانه بود ولی صحبت کردن در این رابطه در حال حاضر بی فایده است.

 

1120833

 

بازی بعدی یک فینال برای ماست. بازی مقابل ایسلند عالی نبود ولی خوب بود. برای کسب پیروزی کافی بود. اگر پیروز می‌شدیم، یک گام بزرگ رو به جلو بود. امروز هم یک بازی خیلی امیدوارکننده داشتیم ولی در حال حاضر باید بازی بعدی را که یک فینال برایمان است انجام دهیم. نیاز به پیروزی داریم که باعث رشد تیم ما شود. این چیزیست که الان لازم داریم."

دیدگاه‌ها