کد خبر : 1335301 | 01 تیر 1395 ساعت 11:43 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

بر حضور قدرتمند و بی‌اشتباه روی تشک تمرکز کرده‌ام

رضایی: باید انتظارات را برآورده کنم

ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: تمام تمرکزم حضور قدرتمند و بی‌اشتباه روی تشک مسابقات است تا انتظارات مردم خوب کشورمان را برآورده کنم.

رضایی: باید انتظارات را برآورده کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، قاسم رضایی درباره شرایطش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: کمتر از 50 روز بیشتر تا مسابقات المپیک زمان باقی نمانده و خوشبختانه از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی قرار دارم. فدراسیون هم تلاش زیادی انجام داده و امکانات خوبی را فراهم کرده است. در این مدت هم با کمک مربیان برنامه‌هایی را که برای موفقیت در المپیک تدارک دیده‌اند را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم با تمام قوا در این مسابقات به میدان برویم.

 

وی ادامه داد: فرصت خوبی است تا در این 50 روز به اوج آمادگی از نظر ذهنی و بدنی برسیم تا بتوانیم افتخارات المپیک لندن را در ریو تکرار کنیم. امیدوارم بتوانم از تجربیات مسابقات برای موفقیت در المپیک ریو استفاده کنم.

 

دارنده مدال طلای المپیک درباره شناختش از حریفان گفت: کشتی‌گیران ارمنستان، روس، بلغارستان، ارمنستان و ترک مدعیان اصلی این وزن هستند که در این سال‌ها بارها با یکدیگر کشتی گرفتیم و شناخت خوبی از آنها دارم. در این مدت هم روی دفاع در خاک و بارانداز و ... تمرکز داشتم و برنامه‌های کادر فنی را اجرا کرده‌ایم. تمام تمرکزم حضور قدرتمند و بی‌اشتباه روی تشک مسابقات است تا انتظارات مردم خوب کشورمان را برآورده کنم.

 

دیدگاه‌ها