کد خبر : 1335878 | 03 تیر 1395 ساعت 13:25 | 69.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

بارسلونا به نیمار: یک یورو اضافه تر نمی‌دهیم

بارسلونا تصمیم قطعی خود در مذاکرات با نیمار را گرفته و حاضر نیست بخاطر پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن به این بازیکن، از مواضع قبلی خود کوتاه بیاید.

بارسلونا به نیمار: یک یورو اضافه تر نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، داستان تمدید قرارداد نیمار تبدیل به یک داستان طولانی و خسته کننده برای هواداران بارسلونا شده است. از ابتدای فصل گذشته دو طرف پای میز مذاکره نشستند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند. بارسلونا پس از تمدید قرارداد با اسپانسرهای اصلی خود، حالا از منابع لازم برای تمدید قرارداد با نیمار برخوردار شده اما به دلیل بازسازی ورزشگاه نوکمپ که باید تا 2022 آماده شود، قادر نیست پیشنهادی نجومی برای تمدید با نیمار بدهد.

 

1121923

 

بارسلونا در قرارداد جدید، 15 میلیون یورو خالص برای حقوق سالانه نیمار در نظر گرفته است که قابل مقایسه با پیشنهاد پاری سن ژرمن(25 میلیون یورو) نیست. حتی یونایتدها نیز حاضرند بیش از بارسلونا به نیمار پرداخت کنند. حضور نمایندگان پاری سن ژرمن در برزیل و مذاکرات اخیرشان با پدر نیمار باعث شده تا تردید خانواده نیمار برای تمدید قرارداد با بارسا بیشتر شود.

روز گذشته خواهر نیمار نیز پست عجیبی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می داد اگر تا چند هفته پیش، نیمار تصمیم قطعی خود برای ماندن در بارسا را گرفته بود، حالا این مساله 50-50 شده است.

 

1121924

 

رائول سانیه هی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا چند روزی است که عازم برزیل شده تا با نیمار و پدرش مذاکرات را ادامه دهد. امروز موندودپورتیوو گزارش داد که او حامل پیغام مهمی برای نیمار بوده است. سانیه هی به اطلاع نیمار رسانده است که باشگاه حاضر نیست حتی یک یورو اضافه تر از آنچه که قبلا مقرر کرده بود به وی بپردازد و یا باید 15 میلیون یورو را قبول کرده و یا اینکه تصمیم به جدایی از باشگاه بگیرد.

 

بارسلونا همواره تاکید کرده است که علاقمند به حفظ نیمار است و اینکه بارسا بهترین مکان برای تبدیل شدن نیمار به بهترین بازیکن دنیاست اما فوق ستاره برزیلی هنوز تصمیم خود مبنی بر ماندن یا رفتن را نگرفته و باید دید در روز های آینده چه اتفاقی می افتد.

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هر روز در تماس با سانیه هی و نیمار است چون می داند که اصرار برای متقاعد کردن نیمار ارزشش را دارد با این حال بارسلونا حاضر نیست به هر قیمتی این بازیکن را در نوکمپ حفظ کند.

 

دیدگاه‌ها