کد خبر : 1336321 | 05 تیر 1395 ساعت 14:24 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بسکتبالیست های ایران راهی لتونی شدند

تیم ملی بسکتبال ایران برای برگزاری دو مسابقه تدارکاتی، بامداد امروز (شنبه) راهی لتونی شد.

بسکتبالیست های ایران راهی لتونی شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران که خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک آماده می کند، پیش از این در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، دو دیدار تدارکاتی با فیلیپین و همچنین جام اطلس اسپورت چین نیز شرکت کرده بود.ملی پوشان ایران روزهای ششم و هفتم تیر در دو مسابقه تدارکاتی به مصاف تیم های نیوزیلند و لتونی خواهند رفت.

 

اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، سجاد مشایخی، عدنان دورقی، اصغر کاردوست، محمد حسن زاده، بهنام بخچالی، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، امیر صدیقی، ارسلان کلظمی و فرید اصلانی بازیکنان ایران در سفر به لتونی هستند.

 

کاروان تیم ملی بسکتبال ایران پس از پایان کار خود در لتونی، به لیتوانی سفر می کند تا چند روزی هم تمرینات خود را در این کشور پیگیری کرده و پس از آن راهی تورین ایتالیا می شود.مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک از 13 تا 18 تیر در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود. در این مسابقات تیم های یونان، مکزیک و ایران در گروه A و تونس، کرواسی و ایتالیا در گروه B رقابت می کنند و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد. در نهایت نیز تیم قهرمان مسابقات، سهمیه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو را به دست می آورد.

دیدگاه‌ها