کد خبر : 1336628 | 06 تیر 1395 ساعت 17:15 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیرلو: ایتالیا برای انتقام به‌مصاف اسپانیا می‌‎رود

دیدار روز دوشنبه ایتالیا مقابل اسپانیا فرصت خوبی برای این تیم است که انتقام شکست 4 بر صفر فینال 2012 را از ماتادورها بگیرد.

 پیرلو: ایتالیا برای انتقام به‌مصاف اسپانیا می‌‎رود

 

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا پس از اینکه نتوانست در گروه خود اول شود، حالا در یک هشتم نهایی باید به مصاف ایتالیا برود. جدالی که در چند سال اخیر همواره به نفع ماتادورها به اتمام رسیده است.

 

1083181

 

آندره آ پیرلو، کاپیتان سابق ایتالیا در رابطه با این بازی گفت:" این یک فینال زودرس است چون معتقدم اسپانیا باید صدرنشین گروهش می شد. این یک فینال بزرگ است و فرصتی برای انتقام ما. به نظرم اسپانیا بیشتر نگران این بازی است تا ایتالیا. بازی کردن مقابل این ایتالیا کار آسانی نیست. آن ها شانس اصلی هستند چون هنوز هم بهترین فوتبال را بازی می کنند اما ما هم سعی می کنیم بازی خودمان را بکنیم.

 

در یورو 2012 کار برایمان غیرممکن بود. آن زمان هیچ تیمی مانند اسپانیا بازی را در اختیار نمی گرفت. حالا هم آن ها عادت دارند کنترل توپ را در اختیار بگیرند اما در خط دفاعی سازماندهی شده نیستند و این کار را برایشان سخت می کند. سیستم 2-5-3 به شما کمک می کند زمین فوتبال را به خوبی پوشش بدهی و روی بازیکنانی که توپ را در اختیار دارند فشار بیاوری. اولین بازی در یورو نشان داد آن ها مقابل این سیستم سردرگم می شوند."

دیدگاه‌ها