کد خبر : 1336789 | 07 تیر 1395 ساعت 13:44 | 113.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوهای شاگرد مک‌منمن از حضور در پرسپولیس

حامد آقایی امیدوار است بتواند در فصل آینده با اثبات توانایی خود در ترکیب اصلی این تیم نیز حضور یابد و فراتر از یک پدیده برای سرخپوشان ظاهر شود.

آرزوهای شاگرد مک‌منمن از حضور در پرسپولیس

بازیکن جوان تازه وارد پرسپولیس از اینکه برانکو به او اعتماد کرده خوشحال است و به دنبال این است تا توانایی های خود را در ترکیب این تیم نیز به نمایش بگذارد. حامد آقایی در گفتگو با "ورزش سه" درباره شرایطش در این تیم گفت: دو سال در لیگ یک برای شهرداری اردبیل بازی کردم یک سال نیز در پاس همدان حضور داشتم و در فصل گذشته هم در ترکیب تیم فرنز یونایتد مالزی شاگرد استیو مک مان من بودم و در ادامه به شهرداری اردبیل بازگشتم.


مدافع جوان و تازه وارد پرسپولیس ادامه داد: خدا را شکر که توانستم به تیم محبوبم که از کودکی عاشق آن بودم بپیوندم و از اینکه آقای برانکو با تماشای عملکردم رای به حضورم در این تیم دادند در پوست خودم نمی‌گنجم و امیدوارم پاسخ اعتماد را به خوبی بدهم. برایم افتخار است که آقای برانکو بازی مرا پسندیده و قول می‌دهم جواب این اعتمادشان را در زمین فوتبال نشان دهم.


بازیکن تیم ملی جوانان در ادامه در مورد شرایط قراردادش با پرسپولیس گفت: قراردادم سه ساله است و به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم در این سه سال با جان و دل برای تیم محبوبم بازی کنم و آنها را از عملکردم راضی نگه دارم. برای نیمکت نشینی به این تیم نیامده ام و آرزوهای بزرگی در ذهنم دارم که مسلما تحقق آنها با حضور آقای برانکو و حمایت هواداران دور از دسترس نخواهد بود.