کد خبر : 1336976 | 08 تیر 1395 ساعت 09:46 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط پیست خوب بود، او سهمیه 200 متر را می‌گرفت

حضور تفتیان در بیلبائو اشتباه بود

مربی دونده سرعتی کشورمان گفت: حضور تفتیان در مسابقات بیلبائو به دلیل نامناسب بودن شرایط پیست، اشتباه بود.

حضور تفتیان در بیلبائو اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،احمد رمضان‌زاده در مورد عملکرد حسن تفتیان در مسابقات بیلبائوی اسپانیا اظهار داشت: می‌توانستیم در این رقابت‌ها سهمیه 200 متر المپیک را کسب کنیم اما پیست آنجا اصلا خوب نبود. از یک زمین خاکی بدتر بود. واقعا شرایط خوبی نداشتیم.

 

وی ادامه داد: اگر او در خط استارت قرار نمی‌گرفت جریمه می‌شد و برای آینده‌اش خوب نبود. اگر واقعا شرایط مناسب بود او رکورد 20 ثانیه و 40 صدم ثانیه را هم ثبت می‌کرد.

 

مربی ملی‌پوش دوی سرعت کشورمان در مورد ادامه مراحل آماده‌سازی این دونده گفت: 28 تیرماه یک مسابقه در خود مجارستان برگزار می‌شود و ما هم تلاش می‌کنیم در آن شرکت کنیم چون آسافا پاول دونده مطرح جامائیکایی هم حضور پیدا خواهد کرد. این آخرین مسابقه ما قبل از المپیک خواهد بود.

 

رمضان‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا مسابقه 200 متر دیگری هم دارید یا خیر؟ گفت: جایی نداریم که در برنامه او بگنجانیم چون از تمرینات‌مان عقب می‌افتیم. در مجموع حضورمان در مسابقات بیلبائو اشتباه بود و اگر می‌دانستیم که پیست‌شان شرایط خوبی ندارد شرکت نمی‌کردیم.

 

وی با اشاره به انتقاد منتقدان از عملکرد تفتیان در 200 متر گفت: برخی از کارشناسان به جای اینکه یک سوال از ما کنند نقدهای خود را انجام می‌دهند. دروغ که نمی‌خواهیم بگوییم. شرایط خوب نبود.

 

مربی تفتیان در مورد اینکه تا چه زمانی در اردوی مجارستان حضور خواهید داشت، گفت: برای تمدید حضورمان در مجارستان باید با مسئولان این کشور صحبت کنیم چون تفتیان را می‌شناسم فکر نمی‌کنم مشکلی برای ماندن‌مان وجود داشته باشد. نمی‌دانم اگر شرایطی پیش آمد شاید از همین مجارستان به المپیک رفتیم. این موضوع بستگی به فدراسیون دارد و ما نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

 

دیدگاه‌ها