کد خبر : 1337522 | 10 تیر 1395 ساعت 12:00 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافعی که دو گل زد!

در بازی تیم ملی جوانان مقابل تیم شیلکسی اتفاق جالبی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زیر 19 سال ایران خاتمه یافته بود با شروع دقایقی از نیمه دوم امیر حسین پیروانی پست بازی چند بازیکن را تغییر داد. به طور مثال سینا خادم پور که یکی از مدفعان میانی تیم ملی جوانان به شمار می رود در خط حمله به میدان رفت و استراتژی تیم هم بعد از حضور سینا خادم پور در خط حمله سانتر از کناره ها بود. جالب اینکه سینا خادم پور بعد از حضور در خط حمله دوبار دروازه تیم حریف را باز کرد و حتی این بخت را داشت که هت تریک کند.

 

1123436


علی طاهران بازیکن جدید تیم تراکتورسای تبریز هم بعد از حضور در ترکیب تیم به جای محمد سلطانی مهر بازیکن سایپا گلزنی کرد. از دیگر تغییرات تیم ملی جوانان در نیمه دوم بازی حضور علی شجاعی مدافع چپ در قلب خط دفاعی تیم ملی به جای سینا خادم پور بود و هدف امیر حسین پیروانی این بود که با دیگر قابلیت های فنی بازیکنانش آشنا شود و تاکتیک های مختلفی را در این بازی پیاده کند.


گفتنی است تیم شیلسکی حریفی که 5 گل از تیم ملی جوانان خورد در لیگ نیمه حرفه ای آلمان حضور دارد که در این لیگ تیم ها یک گام از تیم های آماتور جلوتر هستند و برای ورود به اولین لیگ حرفه ای فوتبال آلمان یعنی بوندس لیگای c تلاش می کنند.

دیدگاه‌ها