کد خبر : 1337717 | 11 تیر 1395 ساعت 10:30 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود پاراگوئه ای پرتغال به نیمه نهایی یورو

تیم ملی پرتغال در حالی شب گذشته با پیروزی مقابل لهستان راهی نیمه نهایی یورو 2016 شد، که در هیچ کدام از 5 دیدارش در این رقابت ها، در طول 90 دقیقه به پیروزی نرسید.

صعود پاراگوئه ای پرتغال به نیمه نهایی یورو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرناندو سانتوس در سه دیدار مرحله گروهی مقابل ایسلند، اتریش و مجارستان به تساوی رضایت دادند و به عنوان یکی از تیم های سوم راهی مرحله بعد شدند. آنها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کرواسی هم در 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند و تنها گل ریکاردو کوارشما در دقیقه 117، پیروزی آنها را رقم زد.

در نهایت در دیدار شب گذشته برابر لهستان هم پرتغالی ها در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 1-1 رضایت دادند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند و راهی نیمه نهایی شدند؛ روندی که تیم ملی پاراگوئه برای رسیدن به فینال کوپا آمه‌ریکا در سال 2011 طی کرد.

 

 

1123571

 

 

در آن رقابت ها پاراگوئه در مرحله گروهی اکوادور، برزیل و ونزوئلا هم گروه بود و در هر سه دیدار با تیم های حریف به تساوی رسید (آنها مانند پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی شان با ونزوئلا به تساوی 3-3 رسیدند). به این ترتیب به عنوان یکی از دو تیم سوم راهی مرحله بعد شدند و در این مرحله بار دیگر مقابل برزیل قرار گرفتند. بعد از تساوی 0-0، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و پاراگوئه 2-0 به برتری رسید.

در مرحله نیمه نهایی هم پاراگوئه برابری ونزوئلا به تساوی 0-0 رضایت داد و این بار هم در پنالتی ها به برتری رسید تا عملا با 5 تساوی راهی فینال شود؛ جایی که 3-0 مغلوب اروگوئه شدند.

دیدگاه‌ها