کد خبر : 1337880 | 12 تیر 1395 ساعت 00:45 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: با قهرمانی فاصله زیادی داریم

سرمربی آلمان عقیده دارد هنوز زود است که تیمش را قهرمان یورو قلمداد کنند.

لوو: با قهرمانی فاصله زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ادامه مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا از ساعت 23:30 آلمان و ایتالیا برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. یواخیم لوو در نشست خبری پیش از این مسابقه به سوالات متعددی پاسخ داد:


سیستم احتمالی بازی آلمان:


-مسلما طی هفته گذشته بطور فشرده به آنالیز ایتالیا پرداخته‌ایم و می‌دانیم آنها نه تنها به توانایی‌های دفاعی معروفند بلکه در خط حمله نیز حرف زیادی برای گفتن دارند. به نظرم ما برای رویارویی با آنها بضاعت خوبی داریم و کاملا آماده‌ایم. قرار هم نیست تمرکزمان را روی زنجیره سه نفره بگذاریم باکه باید بین دفاع و حمله تعادل برقرار کنیم. حق اشتباه کردن هم نداریم.

 

 

1122657


 

روحیه تیم:


-بچه‌ها در تمرین حواسشان خیلی جمع است و در هر بازی مرحله حذفی هیجان افزایش می‌یابد. بچه‌ها می‌دانند که هر بازی می‌تواند آخرین بازی باشد از این رو با تمرکز کار می‌کنند اما خونسردی لازم را نیز دارند و استرس بر آنها غلبه نمی‌کند. روحیه خوبی بر تیم حکمفرماست.


برد اخیر مانشافت برابر ایتالیا:


-ایتالیایی‌ها اجازه نمی‌دهند شکست در یک بازی دوستانه آنها را تحت تاثیر قرار دهد. ما ایتالیایی‌ها را می‌شناسیم و می‌دانیم که می‌توانند در حین برگزاری یک تورنمنت خودشان را بالا بکشند. آنها در کنار هم تمرینات کافی برگزار کرده‌اند و بسیاری از آنها هم از قبل همدیگر را می‌شناسند و در یوونتوس همبازی هم بوده‌اند؛ از اینرو اینجا نمی‌توان گفت نتیجه بازی‌های دوستانه اهمیتی دارد. آنچه تعیین‌کننده است اتفاقاتی است که در تورنمنت رخ می‌دهد. بهر حال ما انتظارش را داشتیم که یک ایتالیای قدرتمند را ببینیم.


احتمال غیبت ده روسی:


نمی‌دانم او بازی می‌کند یا خیر. ایتالیایی‌ها می‌خواهند همیشه حریف را غافلگیر کنند و جوری ترکیبشان را تغییر می‌دهند که کسی انتظارش را ندارد. قطعا برای آنها حضور این بازیکن مهم است اما ایتالیا هافبک‌های خوب دیگری هم دارد و از اینرو همیشه می‌توانند راه حل پیدا کنند.

 

1099052

 


تیم حریف:


-طبعا اعتماد به نفسمان بالاست زیرا به نقاط قوت خود واقفیم. هر قدر حریفان قوی‌تر شوند، به همان اندازه باید بیشتر دقت کرد و سر در آورد که چه چیزی آنها را قوی کرده است. ایتالیا در خط دفاع و حمله راه حل‌های خوبی دارد. داشتن دانش کافی در مورد بازی خود مهم است اما در مورد حریف هم مهم است.


شانس قهرمانی آلمان:
-برنده بازی فردا می‌تواند برنده جام ملت‌ها نیز بشود. همه تیم‌هایی که موفق به صعود به نیمه‌نهایی می‌شوند این هدف را نیز دنبال می‌کنند که به فینال راه یابند. هر دو تیم از توانایی زیادی برخوردارند اما به نظر من هنوز زود است از قهرمانی حرف بزنیم. باید اول از پس بازی بعدی بربیاییم، آنگاه به نیمه‌نهایی می‌رسیم که احتمالا مقابل تیم میزبان خواهد بود و مرحله دشواری است. کلا راه زیادی باقی مانده اما تیمی که فردا ببرد، جزو مدعیان قلمداد خواهد شد.

دیدگاه‌ها