کد خبر : 1338220 | 13 تیر 1395 ساعت 10:56 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

با پرسپولیس هم مذاکره کرده بودم

کریمی: از سپاهان جوان‌شده انتقاد نکنید

هافبک تیم سپاهان اصفهان اعتقاد دارد تیمش در فصل شانزدهم لیگ برتر نتایج خوبی کسب می کند.

کریمی: از سپاهان جوان‌شده انتقاد نکنید

فرید بهزادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضورش در تیم سپاهان، پیشنهاد پرسپولیس، شرایط تمرینات، انتقادهایی که به سپاهان می شود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:


خوشحالم به سپاهان پیوستم


من بندی در قراردادم وجود داشت که به واسطه آن اگر علی دایی در صبا می ماند باید در این تیم می ماندم. این موضوع باعث شد به تیم سپاهان رفت و برگشت داشته باشم. به هر حال خوشحالم که در خدمت سپاهان هستم و امیدوارم بتوانم مفید باشم.


کارنامه ویسی مشخص است


من تجربه کار با ویسی را قبل از این نداشتم اما او کارنامه اش مشخص است. ویسی مربی است که به جوان ها بها می دهد و همیشه تیمهایش را جوان می بندد. امیدوارم بتوانیم در این فصل به صحبت هایی که ویسی انجام می دهد، خوب گوش کنیم و نتایج خوبی بگیریم.


از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم


من از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم. صحبت هایی از سوی این باشگاه با من شده بود اما به خاطر قراردادم با صبا حضورم در این تیم منتفی شد. به هر حال الان در خدمت سپاهان هستم و تلاش می کنم مثمرثمر باشم.
خوش بین هستم. اردوی خوبی در شهرکرد برگزار کردیم. یک اردوی دیگر هم در خارج از کشور خواهیم داشت. به آینده بسیار خوشبین هستم و فکر می کنم می شود نتایج خوبی گرفت.


نباید از سپاهان انتقاد کرد


من فکر می کنم نباید از جوان شدن سپاهان انتقاد کرد. میانگین سنی سپاهان اکنون پایین آمده است. در سال قبل استقلال خوزستان ثابت کرد تیم های جوان هم می توانند قهرمان شوند. مهم ترین نکته تیم ما همدلی است و با این این موضوع می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها