کد خبر : 1338854 | 15 تیر 1395 ساعت 16:28 | 119.2K بازدید | 4 دیدگاه

جنگ ادامه دار استقلال و باشگاه اصفهانی

ویسی: حاج‌صفی فقط برای سپاهان بازی می‌کند

دو باشگاه لیگ برتری به شدت پیگیر پروسه جذب بازیکن سرشناس تیم ملی در بازار نقل و انتقالات هستند و از اهداف خود کوتاه هم نمی آیند.

ویسی: حاج‌صفی فقط برای سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی این روزها به مهمترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تبدیل شده تا جایی که دو باشگاه استقلال و سپاهان خیز برداشته اند تا به هر قیمتی شده این بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کنند و در این راه جنگ پنهانی نیز با هم دارند.


در شرایطی که در روزهای گذشته مسئولان استقلال مدعی شدند در مذاکره با این بازیکن از حاج صفی قول گرفته اند تا با پیراهن این تیم به میدان برود حالا نوبت به سپاهانی هاست که مدعی شوند در مذاکره با این بازیکن از او قول گرفته اند تا در صورت بازگشت تنها با پیراهن تیم سابقش به میدان برود.


عبد الله ویسی در مورد آخرین وضعیت حاج‌صفی و حضورش در سپاهان گفت:«طبق صحبت‌هایی که با حاج‌صفی انجام دادم، او اعلام کرده اگر بخواهد در ایران بازی کند، فقط برای سپاهان این کار را انجام خواهد داد. بنابراین جای خالی حاج‌صفی را نگه می‌داریم.برخلاف این که گفته می‌شود سپاهان حاج‌صفی را نمی‌خواهد،‌این موضوع صحت ندارد و من خودم با او صحبت کردم تا به تیم ما اضافه شود.او به من قول داده در ایران برای سپاهان بازی کند».


با این تفاسیر پیش بینی می شود جنگ پنهان دو باشگاه تهرانی و اصفهانی برای جذب ملی پوش سرشناس ایران همچنان ادامه داشته باشد آن هم با شرایطی کاملا خاص تا با گذشت زمان برنده این جنگ معرفی شود.

دیدگاه‌ها