کد خبر : 1339808 | 20 تیر 1395 ساعت 12:12 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوق ستاره‌های المپیک به ریو می‌رسند؟

رافائل نادال و اوسین بولت در فاصله ای کوتاه تا المپیک ریو با مصدومیت جدی رو به رو شده اند اما هر دو فوق ستاره تنیس و دو سرعت اعلام کرده اند به ریو خواهند رسید اما اینکه با آمادگی کامل یا نه هنوز مشخص نیست.

فوق ستاره‌های المپیک به ریو می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادل ستاره اسپانیایی تنیس جهان در حال حاضر دوران مصدومیت خود را پشت سر می گذارد تا به المپیک ریو با آمادگی کامل برسد. او اعلام کرده بود در تورنتو به میادین باز خواهد گشت و قطعا در المپیک شرکت می کند اما حالا کمی برنامه تغییر کرده است. او در آخرین اظهار نظر خود گفته است:«مسابقات المپیک فشرده است. مسابقات انفرادی، دو نفره و میکس دو نفره. اما به هیچ وجه به غیبت در المپیک فکر نمی کنم و قطعا در این مسابقات شرکت خواهم کرد. من بسیار مایل به رقابت در این مسابقات هستم.»


نادال به احتمال زیاد در مسابقات تورنتو شرکت نخواهد کرد تا برای المپیک آماده تر باشد. اما از طرفی دیگر اوسین بولت، سریع ترین مرد جهان هم با مصدمیت سر و کله می زند. او چند روز پیش در مسابقات آزمایشی المپیک جامائیکا دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد تا فورا برای درمان به آلمان برود. در صورتی که او بتواند ریکاوری مناسبی داشته باشد در المپیک حضور خواهد داشت. او قبل از این مصدومیت انگیزه بسیاری داشت و اعلام کرده بود:« هدفم این است که تبدیل به بهترین ورزشکار تمام ادوار شوم. به همین خاطر مسابقه می‌دهم.»


با این حال رکورد دار دو 100 متر و 200 جهان هنوز کناره گیری خود از المپیک را اعلام نکرده است و هنوز قصد دارد مانند ادوار گذشته در این رقابت ها بدرخشد.

دیدگاه‌ها