کد خبر : 1341549 | 27 تیر 1395 ساعت 15:19 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد بدنبال جذب 2 بازیکن خارجی

تیم فولاد خوزستان فردا با نیروی زمینی تهران یک بازی دوستانه انجام می دهد و آخرین اردوی خارج از استانش پیش از شروع لیگ به پایان می رسد.

فولاد بدنبال جذب 2 بازیکن خارجی

به گزارش"ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از رفتن اسکوچیچ اصلی ترین منتقد وی، نعیم سعداوی را روی نیمکت خود دید. سعداویس در فولاد تغییرات زیادی ایجاد کرد و تعداد زیادی بازیکن از جمله ساسان انصاری، امید خالدی،مهدی بدرلو، مساریچ، کوئه ماها،علی سلیمی، فشنگچی، خانزاده از این تیم جدا شدند و بازیکنانی چون عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، بهرام رشید فرخی و احسان مرادیان به این تیم آمدند.


شنیده می شود این تیم بدنبال جذب سه بازیکن دیگر است که دو نفر از آنها خارجی هستند. سعداوی در این باره و همچنین اردوی تیمشان در تهران می گوید: اردوی ما فردا با یک بازی تدارکاتی به اتمام می رسد و با یک پرواز به اهواز بازخواهیم گشت و پس از یک روز استراحت، از روز پنجشنبه کارمان را در اهواز دنبال خواهیم کرد. سعداوی همچنین به تلاش های باشگاه برای جذب 3 بازیکن اشاره کرد و افزود: برای تقویت برخی از پست ها نیاز به جذب بازیکن داریم، با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم که از میان آنها 2 بازیکن خارجی هستند و سعی مان بر این است که تا قبل از شروع بازی ها این کار را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها