کد خبر : 1341625 | 27 تیر 1395 ساعت 18:38 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

در قرارداد با ماشین سازی عجله کردم

فسخ قرارداد بازیکن جدید ماشین سازی

بازیکن اسبق تیم داماش گیلان که برای حضور در لیگ شانزدهم به عضویت تیم ماشین سازی درآمده بود پس از توافق با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد.

فسخ قرارداد بازیکن جدید ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه" ، مهیار نوری مدافع جدید تیم ماشین سازی تبریز که پیش از برگزاری اردوی این تیم در گرجستان به جمع بازیکنان رسول خطیبی اضافه شده بود پس از توافق با مسئولان این تیم قراردادش را فسخ کرد.


وی در خصوص جدایی از ماشین سازی اظهار داشت: شرایط خوبی در ماشین سازی داشتم ولی متاسفانه تیم ماشین سازی مرا به اهدافی که در سر می پروراندم نمی رساند . با آقای خطیبی چندین بار صحبت کردم اما هر بار به نوعی اجازه نمی دادند قراردادم را فسخ کنم، بالاخره پس از اردوی گرجستان توانستم مجاب شان کنم که با یکدیگر قطع همکاری نماییم.


نوری در مورد شرایط اردوی گرجستان افزود: شرایط اردو از نظر امکانات خیلی خوب بود و از نظر سخت افزاری شرایط خوبی برای پیشرفت حکمفرما بود ولی با توجه به شرایط خاص تبریز دیدم که از لحاظ روحی آمادگی ماندن در این شهر را ندارم و تصمیم گرفتم که از ماشین سازان جدا شوم . متاسفانه در انتخاب تیم و بستن قرارداد با ماشین سازی عجله کرده بودم و قرارداد با این تیم ، تصمیمی اشتباه بود .


نوری در مورد تیم بعدی اش گفت: چندین پیشنهاد جدی دارم که دو پیشنهاد لیگ برتری و یک پیشنهاد لیگ یکی از بقیه بهتر است و در حال سنجیدن شرایط هستم تا بتوانم این بار انتخابی درست داشته باشم و این انتخاب به پیشرفت فوتبالم کمک کند .

دیدگاه‌ها