کد خبر : 1341911 | 28 تیر 1395 ساعت 19:26 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

پرسپولیسی ها اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از اردوی اوکراین زیرنظر برانکو ایوانکوویچ برگزار کردند.

گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برانکو ایوانکوویچ در تمرین روز گذشته پرسپولیس غایب بود و به دلیل تاخیر در پرواز در تهران حضور نداشت، تمرین عصر امروز سرخپوشان را زیرنظر گرفت.


* بازیکنان راس ساعت 18:10 در زمین حضور یافتند و بعد از شنیدن صحبت‌های برانکو ایونکوویچ حول محور تمرینات امروز استارت تمرین را زدند.
* بعد از صحبت‌های برانکو بازیکنان در اختیار مارکو بدنساز این تیم قرار گرفتند تا برنامه بدنسازی‌شان را پشت سر بگذارند.

 


* یوسف کرمی، حسین سلیمانی و علی کاظمی 3 هنرمند کشورمان امروز در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و دقایقی با بازیکنان گرم صحبت شدند. آنها بعد از سوت آغاز تمرین و در میان تشویق هواداران با نمایش عدد 6  و کری‌خوانی برای استقلال استادیوم را ترک کردند.
* نسبت به روزهای گذشته تمرین امروز تماشاگر کمتری را به خود می‌بیند و حدود 1500 تماشاگر با حضور در سکوهای استادیوم شهیدکاظمی به تشویق بازیکنان می‌پردازند.


* کمال کامیابی‌نیا در تمرین امروز غیبت دارد و با اجازه کادرفنی حضور نیافته است.

 


* مهدی طارمی بعد از اینکه دقایق ابتدایی تمرین را در کنار دیگر بازیکنان پشت سر گذاشت، طبق برنامه‌ای که از چوک کمک مربی پرسپولیس دریافت کرد تمرینات خود را به طور اختصاصی دنبال کرد.
* دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس در تمرین امروز به دلیل مذاکره با باشگاه برای عقد قرارداد غیبت داشتند و به همراه مدیربرنامه‌های خود برای انجام کارهای نهایی ثبت در ساختمان باشگاه حضور یافتند.


* تمرین امروز بیشتر حول تمرینات بدنسازی بود و کار با توپ آیتم کوتاهی را به خود اختصاص داده بود.

 


* یک پزشک به کادرپزشکی پرسپولیس اضافه شد تا در کنار دکتر علیپور و دکتر حقیقت کارهای مربوط به پزشکی و سلامت بازیکنان را زیرنظر بگیرند.
* در بخشی از تمرین هواداران به کاوه رضایی مهاجم استقلال با شعارهایشان کنایه‌هایی زدند که مهدی طارمی از آنها درخواست کرد دست از این اقدام خود بردارند.

دیدگاه‌ها