کد خبر : 1341989 | 29 تیر 1395 ساعت 08:21 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

هدفم ارائه کشتی‌های زیبا و سپس مدال است

یزدانی: برای مدال نباید اشتباهی مرتکب شوم

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: می‌دانم حریفان سرسختی در المپیک دارم و برای رفتن روی سکو نباید کوچک‌ترین اشتباهی مرتکب شوم.

یزدانی: برای مدال نباید اشتباهی مرتکب شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسن یزدانی، درباره شرایطش برای حضور در المپیک گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای حضور در این مسابقات آماده‌ام. امیدوارم در روزهای باقی مانده هم به آمادگی مطلوب برسم.

 

وی ادامه داد: تمام هدفم ابتدا ارائه کشتی‌های زیبا و سپس کسب مدال در المپیک است. البته می‌دانم حریفان سرسختی دارم و برای رفتن روی سکوی المپیک نباید کوچک‌ترین اشتباهی مرتکب شوم. از تمام حریفانم شناخت کامل دارم. تمام حریفانم خوب هستند، اما بهترین آنها کشتی‌گیران روس و آمریکایی هستند که به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای قهرمانی بین من و همین نفرات باشد.

 

دارنده مدال نقره جهان درباره آسیب‌دیدگی زانویش گفت: کمی آسیب‌دیدگی دارم و به همین خاطر با ملاحظه بیشتری روی تشک می‌روم تا این آسیب‌دیدگی تشدید نشود. جای نگرانی وجود ندارد و امیدوارم بهتر شوم.

 

یزدانی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان معتقدند او در کارهای هجومی با قدرت ظاهر می‌شود، اما در دفاع امتیازات زیادی از دست می‌دهد، گفت: در مسابقات اخیر تلاش کردم این نقطه‌ضعف را برطرف کنم که در مدت باقی مانده هم همین هدف را براساس آنالیز حریفان دنبال خواهیم کرد چراکه میدان المپیک دیگر جای اشتباه نیست و باید بهتر از مسابقات قبل و با فکر کشتی بگیرم تا ان‌شاءالله با مدالی خوش‌رنگ از  مسابقات برگردم.

 

دیدگاه‌ها