کد خبر : 1342415 | 30 تیر 1395 ساعت 13:59 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: زنگ خطر برای فوتسال به صدا در می‌آید

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان فوتسال ما از همه بازیکنان آسیا برترند و باید با برنامه‌ریزی مناسب از این بازیکنان بهره برداری کنیم.

ترابیان: زنگ خطر برای فوتسال به صدا در می‌آید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، عباس ترابیان درباره حذف زود هنگام تیم تأسیسات دریایی از جام باشگاه‌های آسیا گفت: نتایج مسابقات همیشه صددرصد فنی نیست. ما باید از یکسری واقعیت‌های موجود درس بگیریم. کشورهایی مثل ژاپن و تایلند مدت‌هاست که برنامه‌ریزی مدون دارند و در حال کار و تلاش هستند.

 

وی ادامه داد: ناگویا بازی‌های قبلی تأسیسات را آنالیز کرده  و می‌دانست چه بازیکنانی در زمین هستند و به نقاط ضعف و قوت این تیم پی برده بود. باید به این نکته هم اشاره کرد که ژاپن که در زمینه ملی نتوانست به جام جهانی برسد، در زمینه‌های دیگر جبران می‌کند. مطمئن باشید در مسابقات زیر 21 سال، یک ژاپن متفاوت می‌بینید. نه تنها ژاپن، بلکه کشورهایی مانند تایلند و ویتنام هم خیلی قوی شده‌اند ولی وضعیت بازیکنان تیم تأسیسات تا آخرین لحظه قبل از اعزام مشخص نبود. این مشکلات باید برطرف شود. مسئولان این تیم باید دقیق و فنی با حضور صاحب نظران جلسه بگذارند. بالاخره این آخر فوتسال نیست و باید اشکالات برای تورنمنت‌های بعد، رفع شود.

 

ترابیان عنوان کرد: طبیعی بود بازی اول تأسیسات به علت حساسیت، خیلی خوب از آب درنیاید ولی این تیم بازی دوم را  مقتدرانه برد. بازی سوم برابر ناگویا هم به نوعی فینال زودرس بود. متأسفانه زنگ خطر برای ما هرروز به صدا در می‌آید. باید دوردست ها را ببینیم و برای آینده برنامه داشته باشیم. بازیکنان فوتسال ما هم از لحاظ هوش و هم از لحاظ فنی از همه بازیکنان آسیایی بالاترند. با یک برنامه‌ریزی خوب بلندمدت، می‌توانیم به خوبی از این توانایی فوتسالیست‌هایمان، بهره‌برداری کنیم.

دیدگاه‌ها