کد خبر : 1342686 | 31 تیر 1395 ساعت 16:33 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: تاثیر محکومیت زندان روی مسی"صفر"است

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود گفت که هیچ نگرانی خاصی بخاطر مشکلات اخیر رخ داده برای مسی ندارد.

انریکه: تاثیر محکومیت زندان روی مسی"صفر"است

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی پس از ناکامی در قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در کوپا امه ریکا از فوتبال ملی خداحافظی کرد. کمی بعد او به دلیل فریبکاری مالیاتی به 21 ماه زندان نیز محکوم شد هرچند که این محکومیت به جریمه نقدی تبدیل خواهد شد.

 

1126405

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مسی گفت:" در مورد محکومیت قضایی مسی اطلاعات دقیقی ندارم. عمق این مساله و اینکه عدالت در مورد مسی رعایت شده یا خیر را هم نمی دانم. ترجیح می دهم هیچ قضاوتی نداشته باشم اما اطمینان دارم که این مساله کوچکترین تاثیری روی مسی نخواهد داشت. اطراف بارسلونا همیشه چنین مباحثی وجود داشته است.

 

1125879

 

خداحافظی مسی از فوتبال ملی؟ به عنوان مربی بارسا نمی خواهم پیش داوری کنم. این مساله چندان مناسبی برای مسی نیست ولی باعث خواهد شد او از سفرهای زیاد و بازی های بیشتر در طول سال دوری کند. زمان ثابت خواهد کرد که مسی به تیم ملی بازخواهد گشت یا خیر. به عنوان یک هوادار فوتبال دوست دارم او را در پیراهن تیم کشورش ببینم ولی به عنوان مربی، آمادگی هر اتفاقی را در این زمینه دارم.

 

 

معتقدم لئو مثل هر سال با آمادگی ذهنی بالا به تمرینات بازخواهد گشت. به او بخاطر شرایط خاصش مرخصی طولانی داده ایم. او با انگیزه و شور بالایی به جمع ما اضافه خواهد شد و در این مورد شک ندارم. مسی عاشق فوتبال است و پیراهن بارسا هر بازیکنی را مجاب می کند تا فقط و فقط رو به جلو نگاه کرده و به چیزی جز پیروزی فکر نکند. مسی هم از این امر مستثنی نیست."

دیدگاه‌ها