کد خبر : 1343094 | 02 مرداد 1395 ساعت 16:00 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ایران نخستین پیروزی‌ خود را جشن گرفت

جوانان ایران میزبان را بردند

تیم‌ملی واترپلوی جوانان ایران با پیروزی ۱۹ بر ۱۳ مقابل اندونزی نخستین پیروزی‌اش را در پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا جشن گرفت.

جوانان ایران میزبان را بردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در سومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی، میزبان این دوره از مسابقات رفت. جوانان ایرانی در تمامی لحظات این دیدار از حریف خود برتر بودند و در پایان با حساب 19 بر 13 حریف سرسخت خود را از پیش رو برداشتند.

 

این نخستین پیروزی واترپلوئیست‌های جوان ایران در پنجمین دوره مسابقات واترپلو  قهرمانی زیر 19 سال آسیا بود. ملی‌پوشان پیش از این یک پیروزی و یک تساوی مقابل دو تیم پرقدرت قزاقستان و ژاپن به دست آورده بودند.

 

از دیگر نتایج مهم امروز شکست دور از انتظار قزاقستان مقابل ازبکستان بود. ازبک‌ها در این دیدار فوق‌العاده جنگیدند و با حساب 12 بر 11 مدعی عنوان قهرمانی را شکست دادند. در بازی افتتاحیه روز سوم هم ژاپن در یک دیدار برتر چین را با نتیجه 21 بر 14 از پیش رو برداشته بود. قضاوت این دیدار را حامد دایی تقی از ایران بر عهده داشت.

 

تیم ملی ایران در ادمه این رقابت‌ها باید فردا (یکشنبه) مقابل چین به آب بزند و منتظر نتیجه مسابقه قزاقستان و ژاپن شود. الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را بر عهده دارد. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند.

 

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند.

 

ادامه برنامه پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر 19 سال آسیا:

روز چهارم (سوم مرداد 1395)

ایران – چین (ساعت 12:50 به وقت تهران)

قزاقستان – ژاپن

اندونزی – ازبکستان

روز پنجم (چهارم مرداد 1395)

ازبکستان – ایران (09:30 به وقت تهران)

قزاقستان – چین

ژاپن – اندونزی

 

دیدگاه‌ها