کد خبر : 1343202 | 02 مرداد 1395 ساعت 22:56 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

عیسی زاده: دست نشان مشکلی ندارد

مدیرعامل صنعت نفت در مراسم برترین های لیگ برتر اعلام کرد سعی دارند در لیگ برتر قوی ظاهر شوند .

عیسی زاده: دست نشان مشکلی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی زاده در خصوص بازی هفته اولشان مقابل صبای قم گفت: بازی اول بازی ناشناخته هاست امیدوارم نتیجه خوبی نصیب صنعت شود.


او درباره بازی های برگزار شده در آبادان هم خاطرنشان کرد: اینکه می گویید بازی ها بهتر است در خارج از خانه برگزار شود تا هوا خنک شود، من معتقدم که تیم های دیگر هم باید به آبادان بیایند و شرایط سخت را در آنجا تجربه کنند. ما تنها تیمی هستیم که در هر شهری حاضر شویم مطمئن باشید هواداران خاص خودمان را داریم. خوزستان استانی است به دلیل رویداد جنگ در همه جای ایران مردمان خوب خودش را دارد پس مطمئن باشید که هواداران خاص خودمان را در جای جای ایران داریم.


مدیرعامل صنعت نفت درباره فصل نقل و انتقالات نیز افزود: ما تقریبا اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم و به حق بازیکنان ما چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر از شایسته ها و برترین های فوتبال ایران هستند.


وی در پایان در خصوص صحبت های مطرح شده درباره دست نشان گفت: نمی دانم چرا باید الان این صحبت ها در فدراسیون و سازمان لیگ مطرح شود، دو روز دیگر بازی ها آغاز خواهند شد. آقای دست نشان به مدت یک ماه هدایت تیم صنعت را برعهده دارد و الان 10 روز است که این صحبت ها مطرح شده است. نباید اینطور می شد ولی مطمئن باشید که آقای دست نشان روی نیمکت صنعت حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها