کد خبر : 1343782 | 04 مرداد 1395 ساعت 16:05 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آماده باش بارسای 2016-2017 به رئال و رقبا

لوئیس انریکه باید خوشحال باشد که بارسلونای فصل آتی، متشکل از دو ترکیب 11 نفره کم نقص و باکیفیت خواهد بود.

آماده باش بارسای 2016-2017 به رئال و رقبا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات بارسلونای فصل گذشته، فاصله تقریبا زیاد بین 11 بازیکن اصلی با ذخیره ها بود بطوریکه انریکه به عنوان سرمربی مجبور می شد در بسیاری از بازی ها از ترکیب اصلی خود استفاده کرده و کمتر به ستاره های خود استراحت بدهد.

 

1126696

 

براوو یا تراشتگن، آلبا، آلوس، پیکه، ماسکرانو، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، نیمار و سوارز، 11 بازیکن طلایی بارسلونا بودند که بر حسب شرایط، سرجی روبرتو و ژرمی متیو جایگزین می شدند. همین مساله باعث شد در مقطعی یک ماهه، بارسلونا دچار افت وحشتناکی شده و لیگ قهرمانان را از دست بدهد. در لالیگا نیز آنها به سختی توانستند فاصله با رئال را روی 1 امتیاز حفظ کرده و قهرمان شوند اما اوضاع برای آبی اناری ها در فصل آتی بسیار بهتر خواهد بود.

 

بارسلونا تا بدینجا اومتیتی، دنیس سوارز، دینیه، آندره گومس را جذب کرده و احتمالا لوسیانو وسه تو نیز به این تیم خواهد پیوست. آلوس قبلا جدا شده و آدریانو، داگلاس، تیو، مونتویا و فرمالن نیز از این تیم جدا خواهند شد. با نفرات فعلی که انریکه در اختیار دارد، می توان بارسلونا را با دو تیم 11 نفره قدرتمند و باکیفیت متصور شد:

 

ترکیب اول: تراشتگن، آلبا، پیکه، ماسکرانو، ویدال، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، نیمار و سوارز

 

ترکیب دوم: براوو، سرجی روبرتو، اومتیتی، متیو، دینیه، سامپر، آندره گومس، آردا توران، دنیس سوارز، ویه تو و رافینیا

 

شکی نیست که از حیث قدرت و کیفیت، ترکیب اول بالاتر از ترکیب دوم قرار دارد ولی با بازیکنان جدیدی که بارسا به خدمت گرفته، فاصله بین دو ترکیب بسیار کمتر از گذشته شده و این می تواند نویدبخش روزهای خوبی برای بارسا در فصل آتی و به منزله آماده باشی برای رئال و دیگر رقبای این تیم باشد.

 

1128996

دیدگاه‌ها