کد خبر : 1344037 | 05 مرداد 1395 ساعت 11:37 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

در هر شرایطی به تراکتور روحیه می دهم

شفیعی: با دوثانیه بازی هم اعتراض نمی‌کنم

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش امسال جام بگیرد.

شفیعی: با دوثانیه بازی هم اعتراض نمی‌کنم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان، نیمکت نشینی‌اش، روحیه دادنش به تیم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


می توانستیم با اختلاف گل ببریم
بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم. اولین بازی فصل بود و بدنها هنوز صد درصد آماده نشده است. در شرایط بازی قرار نداشتیم اما باز هم عملکردمان بد نبود. می توانستیم با اختلاف گل ببریم اما اینطور نشد. ما باید امتیازات بعدی را کسب کنیم و دیگر حداقل در خانه امتیاز از دست ندهیم. هدفمان قهرمانی است و به این امتیاز ها نیاز داریم.


تابع دستور قلعه نویی هستم
درباره نیمکت نشینی تابع نظر سرمربی تیم هستم. من حتی اگر دو ثانیه هم در زمین حضور داشته باشم، اعتراضی نمی کنم. امیر قلعه نویی گردن من زیاد حق دارد و هر زمانی او تشخیص بدهد برای تیمم به میدان می روم. امروز هم در اواخر نیمه دوم به دفاع چپ رفتم و با اینکه پست تخصصی ام نبود از دستور امیرخان اطاعت کردم. هدف من این است که به تراکتورسازی کمک کنم و هر زمان کادرفنی بخواهد در ترکیب تیم قرار می گیرم. اگر بازی هم نکنم برای موفقیت دعا می کنم.


همیشه به تیم روحیه می دهم
به عنوان یک بازیکن دوست دارم تیمم نتیجه بگیرد. در بازی دیروز هم به خاطر تیمم از هواداران خواستم بیشتر تشویق کنند. ما به این هواداران نیاز داریم. آنها فوق العاده اند و باید هرطور شده بتوانیم دلشان را شاد کنیم. مطمئن باشید امسال از روی نیمکت هم برای موفقیت تیم گام بر میدارم. همیشه سعی کردم به تیم روحیه بدهم و از این به بعد نیز چنین کاری را انجام می دهم.


امسال باید به هواداران جام بدهیم
امسال تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا هواداران تراکتورسازی را خوشحال کنیم. هرطور شده باید بتوانیم جام بگیریم. این هواداران لایق قهرمانی هستند. خوشبختانه تیم مان هم خیلی خوب است. بازیکنان خوبی داریم که می توانند کمک کنند. انشاءالله شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود میتوانیم بهتر از این نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها