کد خبر : 1344088 | 05 مرداد 1395 ساعت 14:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز به زمان نیاز داریم

بادامکی: ذوب‌آهن هماهنگ‌تر از تیم ما بود

تیم فوتبال سیاه‌جامگان با درخشش دروازه‌بان خود موفق شد اولین گام را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بادامکی: ذوب‌آهن هماهنگ‌تر از تیم ما بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سیاه‌جامگان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر موفق شد تیم ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی و سوپرجام را با نتیجه نزدیک یک بر صفر پشت سر بگذارد. حسین بادامکی پس از نمایش بازی‌های خوب در تیم پدیده، این فصل را در تیم فوتبال سیاه‌جامگان پشت سر خواهد گذاشت و بعد از برد این تیم مقابل ذوب‌آهن با خبرنگاران "ورزش‌سه" گفتگو کرد.

 

در هفته اول موفق به کسب شدید؛ بازی چطور بود؟

 


بازی سختی بود. با تیمی بازی داشتیم که کمترین تغییرات را در تیمش داشته و فقط دو سه نفر تغییر در تیمشان داشته‌اند و تیم هماهنگی هستند. دو سه بازی تدارکاتی خیلی خوب هم انجام داده‌اند و هماهنگ‌تر از ما بودند ولی ما توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی را به سود خود پایان ببریم.

 

بازیکنان جدید در تیم سیاه‌جامگان را چطور دیدید؟

 


بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند که البته برای هماهنگی احتیاج به زمان بیشتری داریم. هنوز اطز نظر تاکتیکی عقب هستیم و نیاز به زمان داریم تا به آمادگی کامل برسیم.

 

گل ذوب‌آهن در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن شما روی زمین افتاده بود. به نظرتان نباید توپ را به بیرون می‌زدند؟

 


فیرپلی در واقع یک چیز دل‌بخواهی است که هر کس دوست دارد اجرا می‌کند و هرکس دوست ندارد اجرا نمی کند. ما باید هوشیار باشیم و از این دست فرصت‌ها به حریفانمان ندهیم تا اینطوری گل بخوریم.

 

چهار بازی ابتدایی خود را در مشهد انجام می‌دهید، به نظر شما این موضوع می‌تواند به تیم شما کمک کند؟

 


فکر می کنم بازی‌های سختی را امسال داریم. میزبانی زیاد برایمان فرقی ندارد. امسال همه تیم‌ها قوی هستند و بازی‌ها بسیار نزدیک دنبال می‌شود ولی ما به تیم خود امیدواریم و روز به روز هم بهتر خواهیم شد.

 

 بهترین بازیکن زمین از نظر شما چه کسی بود ؟

 


همه بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از دل و جان مایه گذاشتند ولی به نظرم دروازه‌بان ما خیلی خوب بود و با واکنش‌های خوبش کمک کرد تا به یک برد ارزشنمد برسیم.

دیدگاه‌ها