کد خبر : 1344147 | 05 مرداد 1395 ساعت 18:02 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا تیکی تاکا را در سیتی هم اجرا می‌کند

دنیس سوارز، هافبک بارسلونا که مدتی به صورت قرضی در ویارئال توپ می‌زد، معتقد است که گواردیولا می تواند سبک تیکی‌تاکا را در منچسترسیتی هم پیاده کند.

گواردیولا تیکی تاکا را در سیتی هم اجرا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سوارز در این خصوص گفت: گواردیولا و فلسفه فوتبالی او می‌تواند با اجرای این سبک، سطح فنی بازی تیم منچسترسیتی را ارتقاء بدهد.

 

دنیس سوارز ادامه داد: پپ می‌تواند ارائه‌گر سطح جدید و متفاوتی از فوتبال در لیگ برتر باشد. البته منچسترسیتی تیم بسیار بزرگی است وآنها موفق شده‌اند 2 بار در سالهای اخیر فاتح لیگ برتر جزیره بشوند اما با گواردیولا، سیتیزن‌ها می‌توانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند و کیفیتی متفاوت از گذشته را ارائه بدهند.

 

 

1125260

 

 

هافبک جدید بارسلونا با تمجید از افتخارات پپ اضافه کرد: گواردیولا موفق شد در اسپانیا فاتح تمام جام‌های ممکن بشود و من مطمئنم که او قادر خواهد بود تا این روند را در انگلیس هم ادامه بدهد. پپ باید بازیکنانی با فرهنگ‌های متفاوت فوتبالی را در کنار هم قرار بدهد و این چالشی است که شاید تا به حال کمتر با آن روبرو بوده است. البته من ایمان دارم که گواردیولا از پس این کار برخواهد آمد.

 

از زمانیکه در تیم جوانان بارسا بازی می‌کردم او را می‌شناسم و معتقدم پپ، بهترین گزینه برای هدایت منچسترسیتی به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها