کد خبر : 1344195 | 05 مرداد 1395 ساعت 19:55 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین:

پرسپولیسی‌ها بدون استرس قهرمانی ما را ببینند!

محمود خوردبین در حالی چهل و هشتمین سال از زمان حضور اولیه‌اش در پرسپولیس را تجربه می‌کند که تا 50 سال حضور در تیم، تنها 2 سال فاصله دارد.

پرسپولیسی‌ها بدون استرس قهرمانی ما را ببینند!

خوردبین در آستانه اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر به "ورزش سه" می‌گوید: همه تلاش مجموعه پرسپولیس این بود که برای امسال تیم بهتری نسبت به سال گذشته تشکیل دهند و خوشبختانه به این هدف بزرگ رسیده‌ایم.


خوردبین افزود: شاید بازی برابر تیم‌های بزرگ در هفته اول بازی‌ها اتفاق خوبی نباشد اما ما این مساله را به فال نیک گرفته و در حالی که 4 بازی گذشته‌مان برابر سایپا را بدون برد به پایان برده‌ایم، این بار می‌خواهیم با برد هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.


خوردبین در جواب ما که انتقام شما از سایپا و حسین فرکی چگونه خواهد بود می‌گوید: هم آقای درویشی دوست خوب ماست وهم حسین فرکی عزیز، ما در رقابت با دوستانمان اسم انتقام را به زبان نخواهیم آورد. ما برابر تیم دوستان خوب خودمان با آمادگی و تمرکز بالا به میدان رفته و در یک نبرد جوانمردانه تلاش می‌کنیم برنده بازی باشیم.


خوردبین مسابقات لیگ امسال را در اندازه‌های بالا ارزیابی کرده و می‌گوید در روز گذشته بازی نفت، نظر ما را جلب کرد، حالا هم می‌خواهم بگویم دیگر مثل پارسال نیستیم که شش هفته را از دست بدهیم، اگر ما پارسالان شش هفته اولیه را از دست نمی‌دادیم، در پایان لیگ با 65 امتیاز قهرمان می‌شدیم.


خوردبین در پایان گفت: سایپا را یکی از 4 ضلع قدرت لیگ امسال میدانم اما برابر این تیم باید برنده شویم تا از همان هفته اول به هوادارانمان اطمینان خاطر دهیم و مثل پارسال با آنها در استرس زندگی نکنیم!

دیدگاه‌ها