کد خبر : 1344302 | 06 مرداد 1395 ساعت 00:23 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران باید صبر داشته باشند

استپانیان: اجازه دخالت به خودم نمی‌دهم

بازیکن اسبق سپاهان آینده این تیم را روشن می‌بیند.

استپانیان: اجازه دخالت به خودم نمی‌دهم

لئون استپانیان در مورد مرادمند و گلزنی او مقابل سپاهان به خبرنگاران گفت: سپاهان در هر تیمی دو، سه بازیکن دارد و این دلیل نمی‌شود مرادمند بازیکن خوبی است ولی مربی جدید تفکرات خاص خود را دارد و بازیکنان مدنظر خود را دارد و ایرادی هم نمی‌توان گرفت.


وی درباره آینده سپاهان گفت: من جایگاه سپاهان را بالای جدول می‌دانم سه، چهار بازیکن مصدوم داریم که اگر برگردند برای قهرمانی خواهیم جنگید.


بازیکن اسبق سپاهان در مورد اینکه شرایط سپاهان را چطور ارزیابی می‌کند اعلام کرد: تیم خوبی داریم و جوانان خوبی داریم، به غیر از 3، 4 بازیکن مصدوم که ستون تیم هستند، بقیه بازیکنان هم خوب تلاش کردند و بازیکنان باتجربه‌ای مثل برادران نویدکیا، پاپی و جلال‌الدین علی‌محمدی می‌توانند کمک کنند تا تیم جایگاه اصلی خود را پیدا کند و آینده خوبی برای تیم می‌بینم.


پیشکسوت سپاهان خطاب به هواداران این تیم گفت: هواداران باید صبر کنند. هفته اول بود تماشاچی‌ها از این باخت‌ها زیاد دیده‌اند و همیشه باید از تیم حمایت کنند.
لئون استپانیان پیشکسوت باشگاه سپاهان که سابقه همبازی بودن با عبدالله ویسی را هم دارد در پاسخ به این سوال که آیا ویسی از شما مشاوره می‌گیرد یا خیر گفت: ما با هم همبازی بودیم ولی من به خودم همچنین اجازه نمی‌دهم که در این مسائل دخالت کنم. در ضمن من با بازیکنان و تیم آشنایی ندارم که بخواهم پیشنهادی در این مورد داشته باشم.

دیدگاه‌ها