کد خبر : 1344759 | 08 مرداد 1395 ساعت 10:12 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

کم تجربگی موجب از دست رفتن سهمیه شد

گرگان – بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی، کم تجربگی سرمربی برزیلی را موجب از دست رفتن سهمیه المپیک این رشته ورزشی عنوان کرد.

کم تجربگی موجب از دست رفتن سهمیه شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بهمن سالمی ابتدا درباره دریافت جایزه ورزشکار جوانمرد از سوی ورزش و جوانان گلستان گفت: من به همراه تیم ملی برای دومین بار حاضر به رویارویی در مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی نشدم. نخستین بار دو سال پیش در آفریقای جنوبی و دومین بار سال گذشته در ژاپن چنین اتفاقی برایم افتاد.

 

سالمی با رد شایعه عمدی بودن برخورد تیم ایران با تیم اسرائیل بیان کرد: امتیازها تعیین کننده برخورد تیم ها است که قسمت ما چنین بوده و اینکه گفته می شود این اتفاق عمدی است صحت ندارد.

 

وی درباره احساس خود پس از برخورد به نماینده رژیم صهیونیستی گفت: پس از اینکه متوجه چنین قرعه ای شدم از ته قلبم ناراحت شدم زیرا برای دومین بار این اتفاق افتاده بود و اینکه از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بودیم به همین خاطر به مدت دوهفته افسرده بودم.

 

وی تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات گرنداسلم ژاپن یک ماه تمرین فشرده داشتیم و بهترین تیم های جهان در آن مسابقات حضور داشتند و می توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم اما قسمت نبود.

 

این ملی پوش گلستانی در مورد جایگاه تیم ملی بیان کرد: با وجود آنکه مدت زمان زیادی از فعالیت والیبال ساحلی در ایران نمی گذرد اما خوشبختانه تیم ما جزو سه تیم برتر آسیا است.

 

سالمی در مورد از دست رفتن سهمیه والیبال ساحلی برای حضور در بازی های المپیک اظهار کرد: از نظر بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتیم اما سرمربی تیم کم تجربگی کرد و یکی دو روز مانده به مسابقات بدن بازیکنان را خسته کرد.

وی خاطرنشان کرد: معمولاً تیم ها یک روز مانده به مسابقات تمرینات ریکاوری انجام می دهند اما مربی از ما خواسته بود در ساعت سه بعدازظهر به مدت یک ساعت تمرین سرویس پرشی انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: به همین خاطر در بازی اول مقابل تیم قطر در گیم اول بازی خوبی ارائه دادیم اما در ادامه کار به علت خستگی ناشی از تمرین روز قبل، بدن بازیکنان تحلیل رفته بود.

 

این ملی پوش در مورد کار کردن زیرنظر مربی برزیلی گفت: آقای کیودای (لوسیانو باربوسا) از نظر تکنیکی مربی بسیار بزرگی است اما در عین حال کم تجربه است و نیاز دارد تجربه بیشتری کسب کند.

دیدگاه‌ها