کد خبر : 1345139 | 09 مرداد 1395 ساعت 20:44 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

برخی دوست ندارند این روزها را ببینند

مشحون: بچه‌های ما کره‌جنوبی را بمباران کردند

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بچه‌های ما در دیدار با کره جنوبی بسیار خوب کار کردند و به نوعی آنها را در زمین بمباران کردند.

مشحون: بچه‌های ما کره‌جنوبی را بمباران کردند

به گزارش "ورزش سه" از فارس، محمود مشحون پس از صعود بسکتبالیست‌های جوان ایران به فینال آسیا اظهار داشت: بچه‌های ما امروز کره را بمباران کردند. کادر فنی و بازیکنان بسیار مدبرانه کار کردند. فکر نمی‌کنم دیگر با این شرایط آنها به بزرگسالان هم باج بدهند، چه برسد به جوانان ژاپن.

 

وی ادامه داد: فردا هم امید زیادی داریم جشن قهرمانی بگیریم. دو مسابقه مقابل چین و ژاپن حواشی‌اش سخت‌تر از خود مسابقه بود. جوانان ما در این دو مسابقه به حرف خود رسیدند.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد میزبانی این رقابت‌ها گفت: از همان روزی که میزبانی‌ها را پذیرفتیم، برای ما سخت گذشته است و روزانه  4 ساعت بیش‌تر نتوانستم بخوابم، امیدوارم در مسابقات فیباچلنج هم خوب عمل کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا پاداش به جوانان دادید یا خیر، گفت: روز گذشته سکه دادیم و امروز هم پاداش دلاری به آنها پرداخت کردیم.

 

مشحون در مورد اینکه آیا این انتظار را می‌توان داشت که پس از این موفقیت‌ آشتی ملی را شاهد باشیم، گفت: کسی که خانه خود را دوست داشته باشد قهر نیست، همیشه آشتی ملی وجود داشته، ‌اما برخی دوست ندارند این روزها را ببینند.

 

وی با اشاره به حضور ایران در جام جهانی گفت: فکر می‌کنم با این شرایط کسر شأن است که در جام جهانی چهاردهم یا شانزدهم شویم، روزی که از المپیک برگشتیم که اگر به بسکتبال نرسند موقعیت از دست می‌رود چون ما با ژیان پیش می‌رویم.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به حضور بائرمن در کنار تیم ملی جوانان گفت: وظیفه او بود که کنار تیم بماند و کمک کند و بسیار هم خوب این کار را انجام داد و سهم زیادی در این موفقیت دارد. همه‌جوره هم از لحاظ روحی ـ روانی و فنی به تیم کمک زیادی کرد.

دیدگاه‌ها