کد خبر : 1345377 | 10 مرداد 1395 ساعت 19:32 | 37.1K بازدید | 2 دیدگاه

خیز بلند خونه به خونه؛

خونه به خونه در حد لیگ برتر

تیم خونه به خونه فصل گذشته در آستانه لیگ برتری شدن قرار داشت که در نهایت موفق به انجام این کار نشد. آن‌ها فصل جدید را قدرتمندتر از سال گذشته آغاز خواهند کرد.

خونه به خونه در حد لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال خونه به خونه این روز‌ها در لیگ آزادگان پر سر و صداتر از هر تیمی است. آن‌ها با به خدمت گرفتن بازیکنانی که اکثر آن‌ها نفرات ثابت فصل گذشته لیگ برتر بوده‌اند، خود را به خوبی آماده حضور قدرتمند در لیگ آزادگان و کسب سهمیه لیگ برتر کرده‌اند. آن‌ها در اولین گام به سراغ علیرضا مرزبان رفتند که موفق شده بود پیکان را لیگ برتری کند. البته صعود به لیگ برتر همیشه کار دشواری است، اما تیم خونه به خونه یعد از به خدمت گرفتن مرزبان، هر آنچه که این مربی نیاز داشته را مهیا کرده است. برای صعود به لیگ برتر داشتن یک تیم و بازیکنان با کیفیت مهم است که تیم خونه به خونه این شرایط را برای مرزبان فراهم آورده است. ضمن اینکه این تیم در مازندران از حمایت تماشاگران هم برخوردار است که همین موضوع می تواند کار را برای حریافانش سخت تر کند.

با هم نگاهی به لیست بازیکنان ورودی این تیم (بازیکنان لیگ برتری) می‌اندازیم:
1-  محسن فروزان: تیم خونه برای دروازه خود به سراغ سنگربان فصل گذشته راه‌آهن رفت که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم دارد. با حضور فروزان در درون دروازه مرزبان می تواند خیال راحتی از بابت دروازه تیمش داشته باشد.

2-  حنیف عمران زاده: مدافع فصل گذشته استقلال تهران پس از قرار گرفتن در لیست خروجی این باشگاه به لیگ آزادگان رفت تا در تیم خونه به خونه کاپیتان این تیم هم باشد.

3-  امید نظامی‌پور: دفاع راست فصل گذشته تیم گسترش فولاد که بازی‌های خوبی را هم از خود در ترکیب این تیم نشان داد با پایان فصل به خونه به خونه ملحق شد.

4-  میثم نقی‌زاده: هافبک دفاعی فصل گذشته پدیده خراسان که سابقه بازی و درخشیدن در مقطعی در پرسپولیس را هم داشت، یکی دیگر از خریدهای مهم این تیم برای رسیدن به لیگ برتر است.

5-  مهدی خیری: مهاجم فصل گذشته پدیده مشهد که در اولین بازی این تیم در لیگ پانزدهم به زیبایی دروازه استقلال تهران و مهدی رحمتی را از فاصله‌ای دور باز کرد، یکی دیگر از خرید‌های این تیم از لیگ برتر به حساب می‌آید.


6-  پژمان نوری، مازیار زارع، محمد آبشک: سه بازیکن اصلی تیم ملوان در لیگ پانزدهم از دیگر بازیکنانی بودند که از لیگ برتر به این تیم می‌روند. البته محمد آبشک خیلی زودتر از دو هم تیمی خود به این تیم اضافه شد. محمد نوری و مازیار زارع هم بعد از ورود مایلی کهن به ملوان و قرار گرفتن در لیست خروجی، مجبور به ترک خانه و انتخاب مقصد بعدی شدند.

7-  عباس محمدرضایی: بازیکن فصل گذشته تیم پیکان که شاگرد مرزبان در این تیم بود، پس از صعود پیکان به لیگ برتر مثل مرزبان از این تیم جدا شد و فصل پیش‌رو را در لیگ آزادگان و مازندران خواهد بود. این بازیکن سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم در کارنامه دارد.

-  آن‌ها در فصل گذشته محمد غلامی که یکی از مهاجمان پرسابقه لیگ برتر به حساب می‌آید را به خدمت گرفتند و امسال هم این بازیکن برای این تیم به میدان خواهد رفت.

-  حمید کاظمی آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور که در تیم نساجی مازندران توپ می‌زد و با 17 گل آقای گل لیگ یک شد، یکی دیگر از خریدهای مهم این تیم برای لیگ برتری شدن است.

 

این تیم پرطرفدار شمال کشور و البته پرسروصدا که سرمایه‌گذاری مناسبی در لیگ دسته اول داشته،  فصل قبل هم در آستانه حضور در لیگ برتر بود که تساوی 3 بر 3 مقابل شهرداری اردبیل این فرصت را از آن‌ها گرفت. با تدارکات ویژه ای که مسئولین این تیم برای لیگ پیش‌رو در نظر گرفته‌اند، این تیم شانس اول صعود در لیگ آزادگان محسوب می‌شود.
ضمن اینکه با بازیکنان و کادر فنی که این تیم در اختیار دارد، آن‌ها چیزی از تیم‌های لیگ برتری کم ندارند و هواداران این تیم به احتمال زیاد شاهد صعود و حضور این تیم در هفدهمین دوره لیگ برتر خواهند بود.

دیدگاه‌ها