کد خبر : 2018261 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 00:00 | 8.2K بازدید | 12 دیدگاه

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

سعید دقیقی می‌گوید اگر بازیکنان‌شان را در نیم فصل نمی‌فروختند با هدف کسب سهمیه به کارشان ادامه می‌دادند.

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را سپاس‌گزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

بولت استقلالوی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به‌طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

بولت استقلالسرمربی شمس‌ آذر بیان کرد: ای‌کاش فوتبال ایران شمس‌ آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ‌وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

بولت استقلالاو در ادامه گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

بولت استقلالسرمربی شمس آذر ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

بولت استقلالدقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌ آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌ آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به‌عنوان یک شهروند قزوینی است.

دیدگاه‌ها