کد خبر : 1346392 | 13 مرداد 1395 ساعت 23:25 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل بارسلونا مقابل لسترسیتی

بارسلونا در دیداری دوستانه موفق شد مقابل لسترسیتی با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد.

پیروزی پرگل بارسلونا مقابل لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان لوئیس انریکه با سه گل از حریف پیش افتادند و دو گلی که بازیکنان لستر در نیمه دوم به ثمر رساندند، نتوانست مانع از شکست قهرمان لیگ برتر شود؛ در دقایق پایانی هم بارسا به گل دیگر رسید تا برتری این تیم قاطع تر شود.

بازی با برتری بارسا آغاز کرد و این تیم در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب داشت اما دفاع خوب بازیکنان لستر، مانع از رسیدن این تیم به گل شد.

 

حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 26 به گل رسید. حرکت خوب مسی و پاس در عمق او برای منیرالحدادی، با ضربه این بازیکن به گل اول بازی تبدیل شد.

 

1131342


برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 34 به گل دوم رسید. این بار هم مسی در نقش گلساز ظاهر شد و سوارز بعد از به هم ریختن بازیکنان حریف، کار را تمام کرد.


شاگردان رانیری که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند اما باز هم این بارسا بود که در دقیقه 45 به گل رسید.


روی یک ضدحمله سریع و روی همکاری مسی و سوارز، بار دیگر منیر صاحب موقعیت گلزنی شد و توانست گل سوم را هم به نام خود کند.

 

1131341

 

دو تیم نیمه دوم را با تعویض های پرتعداد آغاز کردند و این تغییرات به رسیدن لسترسیتی به اولین گلش در دقیقه 47 منجر شد.


شینجی اوکازاکی و احمد موسی که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بودند، در همان دقایق ابتدایی خط دفاعی بارسا را به هم ریختند و این ملی پوش نیجریه ای بود که دروازه آبی و اناری ها را باز کرد.


بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 66، بار دیگر احمد موسی موفق به باز کردن دروازه بارسا شد. این بار شلوپ بود که با یک پاس تماشایی، موسی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.


در حالی که بازیکنان لستر به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، بارسا در دقیقه 84 به گل چهارم رسید. الخاندرو کاربونل و رافائل موخیکا، دو بازیکن جوانی که انریکه در این دیدار آنها را به زمین فرستاد، با همکاری هم توانستند دروازه لستر را به خطر بیندازند و این موخیکا بود که ضربه نهایی را به گوشه بالایی دروازه کوبید.


در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-2 به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها