کد خبر : 1351521 | 30 مرداد 1395 ساعت 05:14 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

انوشیروانی:

امیدوارم در مورد بهداد خبرهای خوبی بشنویم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کسب دو مدال طلا و عنوان نایب قهرمانی در المپیک برزیل را به همه مردم ایران و خانواده ورزشکاران تبریک می‌گویم.

امیدوارم در مورد بهداد خبرهای خوبی بشنویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،  تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان بامداد امروز پس از کسب 2 مدال طلا در المپیک 2016 ریو وارد ایران شد.

 

سجاد انوشیروانی در صحبت‌های خود اظهار داشت: قبل از هر چیزی نتیجه کسب‌شده در المپیک ریو را به ملت ایران و خانواده بزرگ این رشته،‌ریاست فدراسیون، مسئولان ورزش و کمیته ملی المپیک تبریک می‌گویم.

 

وی در ادامه افزود: نتیجه‌ای که به دست آمد، برای 5-4 ماهی است که بنده مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفته‌ام. زمانی که سکان را برعهده گرفتم، شرایط آنچنان خوب نبود، اما با برنامه‌ریزی که انجام دادیم، می‌بینید که دو مدال طلا و جایگاه نایب قهرمانی در المپیک را کسب کردیم.

 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: از تک تک خانواده ورزشکاران تشکر می‌کنم، این نتایج و نایب‌قهرمانی المپیک را به همه آنها تبریک می‌گویم.

 

وی در پایان در مورد مشکلاتی که برای بهداد سلیمی به وجود آمد، گفت: فکر می‌کنم باید اجازه دهیم مراحل شکایتی که انجام شده، سپری شود و اجازه دهیم مسئولان ورزش و فدراسیون پیگیر این موضوع شوند. قطعا در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها