کد خبر : 1351762 | 30 مرداد 1395 ساعت 20:20 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

شکست لیورپول در خانه برنلی

در هفته دوم لیگ برتر، برنلی موفق شد با 2 گل لیورپول را مغلوب کند. این نتیجه در حالی به دست آمد که شاگردان کلوپ در اکثر دقایق بازی به شدت روی دروازه حریف حمله ور بودند.

شکست لیورپول در خانه برنلی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، دو تیم لیورپول و برنلی به مصاف یکدیگر رفتند که برنلی موفق شد با 2 گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.

 

در ابتدای بازی و در دقیقه 2، برنلی موفق شد در یک غافلگیری دروازه شاگردان کلوپ را باز کند تا اولین شگفتی این دیدار رقم بخورد. سام ووکس موفق شد با ضربه ای دیدنی درازه مینیوله را باز کند و برنلی با یک گل از حریف پیش افتد.

 

1136651

 

1136647

 

لحظاتی بعد و در دقیقه 4، استفان گری می توانست برای دومین بار در مقابل دروازه حریف خطرساز شود که لورن با تکلی زیبا، دروازه تیمش را نجات داد.

 

بعد از آن لیورپول بازی را در دست گرفت و دو بار با ضربات از راه دور کوتینیو و فیرمینو، بر روی دروازه برنلی خطرساز شد. لیورپول در ادامه بارها روی دروازه حریف ایجاد موقعیت کرد که هر بار با واکنش تام هیتون مواجه شد.

 

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و در عین ناباوری و با طراحی یک ضد حمله سریع و توپربایی دیفور در میانه میدان، استفان گری موفق شد دومین گل برنلی را به ثمر برساند تا بازی با 2 گل به سود این تیم در جریان باشد.

 

 

1136648

 

نیمه اول، علیرغم حملات فراوان مرسی سایدی ها، با برتری 0-2 برنلی به پایان رسید. در نیمه دوم، باز هم این لیورپول بود که با شدت هرچه تمام تر حمله می کرد و در ده دقیقه اول 3 بار توسط استوریج، کوتینیو و فرمینیو دروازه تام هیتونتن را تهدید کرد که باز هم این دروازه بان ایستادگی کرد.

 

در دقیقه 56، اولین تعویض میزبان انجام شد و دفور جای خود را به گودموندسون داد. دقایقی بعد و در دقیقه 64 نیز کلوپ دست به تعویض زد و اوریگی را جانشین دنیل استوریج کرد. جردن هندرسون، در دقیقه 66 دیدار با متوقف کردن گودموندسون، اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

 

 

1136652

 

 

در دقیقه 67، گری یک بار دیگر شانسش را از راه دور امتحان کرد اما دروازه لیورپول تهدید نشد. در ادامه بازی لیورپول به شدت به دروازه حریف فشار آورد و در دقیقه 70، آمار شگفت آور مالکیت توپ 85 به 15 را در زمین حریف ثبت کرد.

 

کلوپ در دقایق 77 و 78 دو تعویض انجام داد و مورنو را جایگزین میلنر و پروجیچ را به جای لالانا به میدان آورد. در دقیقه 81، یک بار دیگر فرمینیو اقدام به شوت زنی کرد که این بار نیز دروازه برنلی تهدید نشد.

 

در دقیقه 82، سام وکس زننده گل اول برنلی جای خود را به لوکاس یاتکیوژ داد. در دقیقه 90، آندره گری، دومین گلزن برنلی در این دیدار نیز جای خود را به اونیل داد.


تلاش لیورپول در ادامه بازی نیز ره به جایی نبرد تا شاگردان کلوپ، علیرغم ارائه یک بازی برتر و مالکیت 80 درصدی و 21 ضربه به سمت دروازه حریف در برابر 3 ضربه، در دومین دیدار فصل، اولین شکست را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها