کد خبر : 1352066 | 31 مرداد 1395 ساعت 18:50 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب ستاره ایرانی لیگ هلند

اولین برد آلکمار با گل سرنوشت‌ساز جهانبخش

آلکماری ها موفق شدند با گلزنی ملی پوش ایرانی خود، در سومین دیدار خود در برابر تیم اوترخت به پیروزی دو بر یک برسند.

اولین برد آلکمار با گل سرنوشت‌ساز جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که از ساعت 17 و به میزبانی اوترخت آغاز شد، علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، آنها ابتدا در دقیقه 25 توسط هنریکسن به گل اول بازی دست یافتند تا نیمه اول را به سود به پایان برسانند.

 


در نیمه دوم و در دقیقه 53 اوترختی ها موفق شدند توسط جاستین گل تساوی  را به ثمر رساندند تا اینکه در آخرین دقایق بازی و در حالی که تنها 6 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود علیرضا جهانبخش گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

 

1137034

 

این بازی سومین دیداری بود که آلکماری ها در لیگ هلند به میدان رفتند و ستاره ایرانی این تیم نیز در ترکیب ثابت در هر سه بازی به میدان رفت، آنها در دو بازی قبلی یک تساوی در برابر هیرنفین و یک شکست در برابر پی اس وی آیندهوون به دست آوردند و پیروزی در بازی سوم و در خانه اوترخت را می توان اولین سه امتیاز این تیم دانست، دیداری که برد در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.


جهانبخش که دومین سال حضور در آلکمار را پشت سر می گذارد یکی از امیدهای این تیم در لیگ هلند و یورو لیگ محسوب می شود، او فصل قبل با آلکمار به مقام سوم لیگ هلند رسید و گل دقیقه 84 وی روی پاس دوس سانتوس سوزا به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها