کد خبر : 1352459 | 02 شهریور 1395 ساعت 15:23 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

چرا باشگاه باید من را با حنیف معاوضه کند؟

حاج‌محمدی: منصوریان وحشتناک به من اعتقاد دارد

مدافع استقلال ادعا می‌کند که تا زمانی که علیرضا منصوریان و تیمش به او احتیاج داشته باشند هرگز فکر جدایی به سرش نمی‌زند.

حاج‌محمدی: منصوریان وحشتناک به من اعتقاد دارد

امین حاج‌محمدی به "ورزش سه" گفت که حاضر است با استقلال قرارداد سفید امضا کند تا ثابت کند چقدر به این تیم علاقه دارد.

 

فکر می‌کردی استقلال در نتیجه‌گیری اینقدر ناموفق باشد؟


راستش را بخواهید نفرات جدیدی به استقلال آمده‌اند و طبیعی است که کمی زمان می‌برد که این تیم به روزهای خوب برگردد. الان هم هیچ اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده است و نباید برای این تیم حاشیه‌سازی کرد.


تو که با علیرضا منصوریان کار کرده‌ای فکر می‌کنی شرایط این تیم درست می‌شود؟


شک نکنید شرایط استقلال خوب می‌شود و بهتر از خیلی از فصل‌های این تیم نتیجه می‌گیریم. دلیل اینکه این حرف  را به شما می‌زنم این است که علیرضا منصوریان را به خوبی می‌شناسم. او کارش را بلد و مطمئنا به خوبی مشکلات استقلال را می‌داند ضمن اینکه بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند هرکدام ستاره‌های تیمشان هستند.


ولی گفته می‌شود کادرفنی علیرضا منصوریان قوی نیست و این مهمترین دلیل نتیجه نگرفتن این تیم است.

این‌ها حرف‌هایی است که حاشیه‌سازان مطرح می‌کنند. من 4، 5 سال با علیرضا منصوریان در تیم امید و نفت‌تهران کار کرده‌ام و کادر او را به خوبی می‌شناسم. از چینی گرفته تا محمد خرمگاه همگی افراد بزرگی هستند که در استقلال حضور دارند حتی صالح مصطفوی که کمتر کسی نام او را شنیده است از نظر فنی فوق‌العاده است.


چرا منصوریان به تو بازی نمی‌دهد؟


اول این را بگویم که من سال‌ها با آقای منصوریان کار کرده‌ام و هیچ کس ایشان را به اندازه من نمی‌شناسد. آقای منصوریان به من اعتقاد وحشتناکی داشت و هنوز هم دارد. مطمئنا هر وقت که فکر کنم به من نیاز دارد بازی‌ام می‌دهد و مطمئن باشید من بازی خواهم کرد. من مطمئنم که می‌توانم جای را در ترکیب ثابت استقلال پیدا کنم.


ولی خیلی‌ها می‌گویند که تو افت کرده‌ای؟


من پارسال از نفت‌تهران به استقلال آمدم و در 11 بازی اول در لیگ و جام‌حذفی به صورت فیکس بازی کرده‌ام و آمار گل خورده ما کم بود. بعد از آن مصدوم شدم و چون در خط دفاعی ما بازیکنانی مثل حنیف عمران‌زاده که سال‌ها در این تیم بازی کرده و هرائر مگویان که واقعا یک فوتبالیست اروپایی است در تیم ما حضور داشتند کمی از ترکیب دور شدم هرچند که در طول فصل هر 3 ما بازی می‌کردیم. در این فصل هم که اصلا بازی نکردم که می‌گویند افت کرده‌ای. دست کسانی از من انتقاد می‌کنند را می‌بوسم چون احساس می‌کنم من را دوست دارند. مطمئن باشید برای استقلال بازی می‌کنم و ثابت می‌کنم که افت نکرده‌ام.
ولی چند هفته پیش بحث‌هایی در مورد ناراحتی تو از نیمکت‌نشینی مطرح شد.

هیچ ناراحتی‌ای وجود ندارد. من حاضرم با علیرضا منصوریان بنشینم و قرارداد سفید امضا کنم تا همه ببینند چقدر استقلال را دوست دارم. مطمئن باشید تا زمانی که استقلال به من نیاز داشته باشد در این تیم خواهم ماند.


در این هفته‌ها بحث‌هایی درباره معاوضه تو با حنیف عمران‌زاده مطرح شده است، این مساله صحت دارد؟


من این حرف را از شما می‌شنوم و هیچ وقت باشگاه با من چنین صحبتی نکرده است. حنیف عمران‌زاده در تیمش است و کارش را می‌کند و من هم در استقلال کارم را می‌کنم دلیلی ندارد که ما بخواهیم با هم معاوضه شویم و باشگاه هم هرگز بازیکنی که قرارداد دارد را با بازیکن دیگر معاوضه نمی‌کند.


اگر بخواهی صادقانه بگویی از مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان خوشحال شدی یا ناراحت؟


خدا را شاهد است که خوشحال نشدم. محمدحسین بازیکنی است که امسال به استقلال آمده و ما با هم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت داریم اما من هرگز از مصدومیت یک بازیکن خوشحال نمی‌شوم دلیلی هم ندارد که خوشحال شوم. امیدوارم کنعانی زادگان هرچه زودتر برگردد و به استقلال کمک کند.

دیدگاه‌ها