کد خبر : 1353242 | 06 شهریور 1395 ساعت 12:44 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون: می‌خواهم به بایرن‌مونیخ هم گل بزنم

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 5 دیدار در روز پنج‌شنبه پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار روستوف با گلزنی آزمون با نتیجه پر گل 4 - یک مقابل تیم قدرتمند آژاکس به پیروزی دست یافت.

آزمون: می‌خواهم به بایرن‌مونیخ هم گل بزنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، سردار آزمون که اولین گل بازی را در دقیقه 34 به ثمر رسانده بود از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 73 جای خود را به بخاروف داد. مهاجم تیم ملی کشورمان اولین چراغ را برای صعود تاریخی روستوف در این رقابت روشن کرد. سعید عزت اللهی دیگر ملی‌پوش کشورمان در این دیدار در دقیقه 79 به جای اروخین به بازی آمد.

 

سردار آزمون در خصوص این دیدار می‌گوید: «بازی سخت و دشواری را پشت سرگذاشتیم، از روز اول هدفمان صعود به این رقابت‌ها بود و فرقی نداشت با چه تیمی روبه‌رو شویم. گل من حاصل تلاش همه بازیکنان بود. خدا را شکر جواب اعتماد سرمربی را دادم. امیدوارم در بازی گروهی هم برنده باشیم. ما کاری نداریم چه کسی جلویمان بازی می‌کند. درباره گل زدن هم باید بگویم که تلاش همه بچه‌ها بود. به هر حال به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم و به نظر من کار ما از حالا شروع شده است.»


مهاجم تیم ملی کشورمان از رویارویی با تیم‌های قدرتمندی مثل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید حرف‌هایی دارد: «گروه سخت و دشواری داریم که با حریفان قدرتمند و سرسختی بازی خواهیم کرد. هر چند به نظر کار ما سخت می‌آید اما مطمئن باشید تسلیم نخواهیم شد و تلاش می‌کنیم مثل بازی با آژاکس باز هم نگاه‌ها را به خودمان معطوف کنیم. هیچ موفقیتی دور از انتظار نیست، می‌شود به بایرن‌مونیخ هم گل زد. می‌خواهم به بایرن مونیخ هم مثل آژاکس گل بزنم.»

دیدگاه‌ها