کد خبر : 1353333 | 06 شهریور 1395 ساعت 18:43 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

قطر با گذشته متفاوت است

حسینی: تنها به حمایت هواداران نیاز داریم

مدافع تیم‌ملی معتقد است قطر با گذشته تفاوت زیادی کرده و توانسته بازیکنان خارجی فراوانی را به خدمت بگیرد.

حسینی: تنها به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین تیم‌ملی با خبرنگاران به صحبت پرداخت. وی در رابطه با اردوی این تیم در ایتالیا و مسائل حول تیم‌ملی گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در ایتالیا برگزار کردیم، شرایط خوبی داشتیم و توانستیم در این اردو به هماهنگی برسیم هرچند بازیکنان جدید به ما اضافه می‌شوند اما در این اردو توانستیم اهدافی که مدنظرمان بود برسیم.


وی ادامه داد: بازی سختی  در برابر قطر خواهیم داشت. ما اردوی ابتدایی را از دست دادیم و تنها در اردوی ایتالیا حضور داشتیم امیدوارم در روزهای باقی مانده تا بازی قطر بتوانیم هماهنگی لازم را به دست بیاوریم و آماده بازی شویم.


حسینی در رابطه با شناخت خود از تیم‌ملی قطر گفت: تیم‌ها همه ساله تغییرات زیادی دارند. قطری‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند آنها به بازیکنان خارجی فراوانی پاسپورت دادند و بازیکنان برزیلی و پرتغالی را جذب خود کردند. به هر حال هزینه‌های زیادی را متحمل شدند و روز به روز پیشرفت می‌کنند. آنها دیگر قطر چند سال پیش نیستند و توانستند به پیشرفت‌هایی دست پیدا کنند.


مدافع تیم‌ملی ادامه داد: تیم‌ملی اکنون یک تیم جوان و با انگیزه است و همین موضوع برگ برنده ماست. ما شرایط خوبی داریم و تا روز پنجشنبه می‌توانیم بهتر شویم. امیدواریم هواداران نیز به ما اضافه شوند تا بتوانیم به شرایط خوبی برسیم.


سیدجلال در پایان گفت: خیلی از کشورها با یکدیگر همراه می‌شوند تا برعلیه ایران بازی کنند به همین پرچم‌های همدیگر را می‌گیرند اما ما نیازی به این کارها نداریم، حضور هواداران تنها چیزی است که ما می‌خواهیم و همین باعث می‌شود به هدفی که داریم برسیم.

دیدگاه‌ها