کد خبر : 1353549 | 07 شهریور 1395 ساعت 16:02 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بوتراگنیو: موراتا رئال را ترسناک‌تر کرده است

امیلیو بوتراگنیو، ستاره سابق و مدیر ارتباطات فعلی رئال، در پایان بازی با سلتا که با پیروزی 2-1 کهکشانی ها خاتمه یافت، به تعریف و تمجید از آلوارو موراتا پرداخت.

بوتراگنیو: موراتا رئال را ترسناک‌تر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا شب گذشته پس از 833 روز موفق به گلزنی برای رئال مادرید شد. او که دو سال قبل در بازی برابر اسپانیول دو گل برای رئال زده بود، شب گذشته دقیقه 62 بازی با سلتا موفق شد قفل دروازه این تیم را باز کند. موراتا پس از دو سال درخشان در یوونتوس، امسال به رئال بازگشته و شب گذشته نشان داد که می تواند چه مهره ارزشمندی برای کهکشانی ها باشد.

 

 

1138563

 

 

بوتراگنیو در مورد موراتا به خبرنگاران گفت:" آلوارو در زمین یک بازیکن سختکوش و جنگنده بود. بسیار پر جنب و جوش بود و هر لحظه بوی گل می داد. گل او باعث شد فشار از روی ما برداشته شود در حالیکه لحظات سختی را تجربه می کردیم. بازی بدون گل بود و موراتا ورق را به سود ما برگرداند.

با آلوارو ترسناک تر از همیشه شده ایم و نشان داد که در غیاب رونالدو و بنزما بسیار می توانیم روی او حساب باز کنیم. از شیوه بازی او و تلاشی که به خرج داد بسیار خوشحالم."

 بوتراگنیو در بخشی دیگر از مصاحبه خود به تمجید از خامس نیز پرداخت و ورودش به زمین را در رسیدن به گل دوم و پیروزی بخش، کاملا مفید و موثر قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها