کد خبر : 1353795 | 08 شهریور 1395 ساعت 17:24 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

تمرینات دن گاسپار عالی هستند

مظاهری: به خودم ایمان دارم

رشید مظاهری می‌گوید خط خوردنش از تیم ملی صلاحدید کادرفنی بوده است اما این موضوع انگیزه‌ها من را پایین نمی‌برد.

مظاهری: به خودم ایمان دارم

رشید مظاهری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره خط خوردنش از تیم ملی برای بازی با قطر و چین گفت: بالاخره صلاحدید کادر فنی تیم ملی بوده است اما این انگیزه‌های من را پایین نمی‌برد. من از این فراز و نشیب‌ها در فوتبالم داشته‌ام و یاد گرفته‌ام که باید تلاش کنم تا خودم را ثابت کنم، من به خودم ایمان دارم.



دروازه بان تیم ملی در مورد دن گاسپار و شیوه مربی گری اش گفت: دن گاسپار آدم بسیار محترمی است و وقتی در تیم ملی هستم از کار کردن با او لذت می‌برم؛ تمریناتش کاملاً به روز است و هیچ دروازه بانی نمی‌تواند با این تمرینات بهانه نا امادگی بگیرد.


دروازه بان تیم ذوب آهن در ادامه افزود: من برای اردوهای بعدی لحظه شماری می‌کنم تا در اردو حاضر باشم و خودم را ثابت کنم، از این موضوع مطمینم که می‌توانم جواب اعتماد مربیان را بدهم. به مانند قبل که برای تیم ملی بازی کردم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.


مظاهری در انتها گفت: مهم برد و موفقیت تیم ملی است که به جام جهانی برود و من به عنوان عضو کوچکی از تیم ملی از هواداران می‌خواهم تا در بازی با قطر اتحادشان را نشان دهند، تمام بازی‌ها برای ما مهم است و از همه لحظه‌های آنها باید استفاده کنیم.

 

دیدگاه‌ها