کد خبر : 1354099 | 09 شهریور 1395 ساعت 18:48 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم حمایت ها برای این بازی نباشد

نکونام: قطری ها می گفتند از آزادی می ترسند

مربی تیم ملی اظهارامیدواری کرد حمایت ها از تیم ملی مختص یکی دو بازی اخیر نباشد.

نکونام: قطری ها می گفتند از آزادی می ترسند

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام حاشیه تمرین تیم ملی گفت: هم اکنون در تیم ملی هستم و اینجا جایی است که همه آرزو دارند باشند بنابراین باید بگویم خوشحالم که اینجا هستم. برای من افتخار بزرگی است. من در دوران بازیگری افتخار می‌کردم که پیراهن تیم ملی را به تن می‌کردم و اکنون هم در مربیگری لباس تیم ملی را پوشیده‌ام. همه تلاشم را می کنم که بتوانم در مربیگری هم به تیم ملی خدمت کنم.


وی ادامه داد: معتقدم قطری ها تیم منتخب دنیا هستند، همه آنها را می‌شناسم و بارها مقابل همه آنها بازی کرده‌ام. نیازی نیست آنها نود دقیقه خوب باشند و کافی است در یک دقیقه ما را اذیت کنند.


او ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه آنها ترس‌شان از ورزشگاه آزادی و تماشاگران است. قطری ها می‌گفتند وقتی وارد استادیوم آزادی می‌شویم، با دیدن تماشاگران ایرانی ترس‌مان زیاد می‌شود. آنها غیر از این مسئله، مشکلی ندارند و بازیکنان حرفه‌ای هستند.


نکونام درباره حمایت ها از تیم ملی گفت: حمایت‌ها خوب بوده، اما به شخصه توقع داشتم این جو حمایتی زودتر آغاز شود. اگر این جو تنها برای یکی دو بازی باشد، فایده‌ای نخواهد داشت و ضرر می‌کنیم.


نکونام در خصوص رابطه خود با کارلوس کی‌روش گفت: من اینجا آمده‌ام که کار یاد بگیرم. آمده‌ام تا مربیگری‌ را آغاز کنم و چه کسی بهتر از کی‌روش. او مربی با تجربه‌ای است و هر چیزی که باید یاد بگیرم، را یادآوری می‌کند. امیدوارم هم خوب یاد بگیرم و هم خوب کار کنم.


وی در پایان گفت: تیم ملی با حضور بازیکنان لژیونر کامل شده است. روز گذشته فیلم تمرینات‌مان از اردوی ایتالیا تا روزهایی که در تهران تمرین کردیم، را مرور کرده و پیشرفت در تمرینات مشخص است. امیدوارم بازیکنانی که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند، خستگی‌شان کمتر شود تا در خدمت تیم ملی باشند.

دیدگاه‌ها