کد خبر : 1354231 | 10 شهریور 1395 ساعت 12:38 | 56.5K بازدید | 1 دیدگاه

سرود پیروزی با دی جی کی‌روش (عکس)

تمرینات این روزهای تیم ملی در حالی با آهنگ صعود دوباره به جام جهانی پیگیری می شود که دی جی این آهنگ کسی نیست جز پیرمرد پرتغالی.

به گزارش "ورزش‌سه"،  کارلوس کی روش به عنوان یکی از مربیان محبوب فوتبال ملی ایران در پنجمین سال متوالی حضور روی نیمکت تیم ملی امیدوار است با تغییر نسلی که در بین شاگردانش ایجاد کرده دومین جام جهانی متوالی خود با ایران را در روسیه جشن بگیرد. کاری که هیچ کدام از مربیان قبلی تیم ملی نتوانسته اند انجام دهند اما این مربی پرتغالی با امیدواری در پی انجام آن است.

 


کارلوس در تمرینات روزهای گذشته به قدری سرحال و خوشحال بود که با شکل و شمایل جالب بیشتر نقش دی جی ملی پوشان در راه سر دادن آهنگ صعود به جام جهانی را ایفا کرد! کی روش که در ماه های گذشته به اندازه کافی برای تامین امکانات اولیه برای شاگردانش و تیم ملی دردسرهای زیادی به جان خرید این روزها با روحیه بالا شاگردانش را برای مصاف با قطر و چین آماده می کند.

 


پیرمرد پرتغالی به عنوان یکی از سرشناس ترین مربیان حاضر در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا قطعا چهره جذاب این رقابت ها خواهد بود و تیم ملی هم با تکیه بر دانش مربیگری و تجربیات او می تواند برای اولین بار در تاریخ ملی تجربه دو بار حضور متوالی در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال دنیا را به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها