کد خبر : 1354419 | 11 شهریور 1395 ساعت 10:39 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنان ایرانی برابر قطر

دایی در صدر و 4 گلزن ایرانی در بازی امشب

تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ انجام بازیهایش برابر تیم ملی فوتبال قطر موفق به ثبت 32 گل شده است.

دایی در صدر و 4 گلزن ایرانی در بازی امشب

به گزارش "ورزش سه"، از 32 گلی که ایران برابر قطر ثبت کرده است،8 بازیکن بیشتر از یک گل زده‌اند که 2 نفر از آنها در تیم امشب ما حاضر هستند.


*دایی و نیکبخت در صدر
علی دایی با زدن 4 گل بهترین گلزن ما برابر قطر است نیکبخت واحدی با زدن 3 گل در رده دوم قرار دارند و نفراتی مثل کریم باقری، وحید هاشمیان، میلاد میداوودی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی و اشکان دژآگه در رده  مردان 2 گله هستند.

 

*13 مرد یک گله از کریم تا سردار

اولین گل ایران را برابر قطر در روز 11 آذر سال 1367 کریم به اوی زد و آخرین آنها را سردار آزمون زد.هر 2 بازی در جام ملتهای آسیا این گل را زدند و البته بین این 2 نفر مردانی مثل فرشاد پیوس، علیرضا حکیم زاده، ادموند اختر، ابراهیم تهامی، مهدی مهدوی کیا، آرش برهانی، احمد آل نعمه، جلال رافخایی، غلامرضا رضایی، میلاد زنید پور، رضا قوچان نژاد  یک بار دروازه قطری‌ها را گشوده‌اند.

*2 تایی
برخی از مردان ما در یک بازی 2 گل به قطری‌ها زده‌اند که علی دایی، نیکبخت، هاشمیان، کریم باقری و اشکان دژآگه از آن دسته به شمار می‌روند.

 

*گلباران
در دوران حضور علی دایی تیم ملی کشورمان با نتیجه 6-1 قطر را گلباران کرد که این نتیجه بهترین نتیجه رقیب برابر ما به شمار می‌رود.

 

*آقای گل قطری‌ها
سایه 2 مرد قطری بر سر فوتبال ما سنگین است یکی مجید حسن اما م که در برد 3-2 آنها برابر ما 2 گل زده و دیگری سالم العنزی که 3 گل به ما زده است 2 تا در مقدماتی جام جهانی 1998 ویکی در بازی دوستانه که البته گزارش آن در منابع اطلاعاتی و رسانه ای ذکر نشده است.

دیدگاه‌ها