کد خبر : 1355221 | 14 شهریور 1395 ساعت 14:16 | 82.6K بازدید | 1 دیدگاه

تمرکز کامیابی‌نیا روی تیم دیگری است

کمال کامیابی نیا علیرغم اینکه توانست در مسیر مقدماتی انتخابی جام جهانی به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی در ترکیب تیم کی روش جای بگیرد، در مرحله دوم خط خورد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی پرسپولیس که در فصل گذشته و لیگ شانزدهم یکی از مهره های تاثیرگزار تیم برانکو ایوانکوویچ بوده، امیدوار بود در مسیر رسیدن به جام جهانی نیز بتواند جایی در ترکیب و البته لیست تیم ملی برای خود کسب کند. با این حال او در آخرین لحظه و بعد از اردوی تیم ملی در ایتالیا از لیست خط خورد و به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا برابر قطر فرصتی به دست نیاورد.

 

1140308


او که مسلما از خط خوردن از تیم ملی به شدت ناراحت است در تمرینات روز گذشته نتوانسته تمرکز لازم را از خود به جا بگذارد و همین مساله در اولین تمرین باعث مصدومیت و در تمرینات بعدی موجب اشتباهاتی از او شد و سکانس پایانی آن نیز به بحث لفظی اش با مسلمان مربوط بود. کامیابی نیا مسلما در فاصله باقیمانده تا اردوهای بعدی تیم ملی و البته جام جهانی روسیه می تواند با ایجاد روند مناسب در عملکرد خود به تیم ملی بازگردد و باید بیش از پیش تمرکز خود را روی روندی که پیش از این نیز آن را طی می کرد، قرار دهد.

دیدگاه‌ها