کد خبر : 1355663 | 15 شهریور 1395 ساعت 23:57 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر توره، در آفریقا دیگر سیتی را دوست ندارند

دیمیتری سلوک، مدیر برنامه های یحیی توره، معتقد است تصمیم پپ گواردیولا برای خارج کردن این هافبک باتجربه از فهرست سیتی، باعث ریزش هواداران این تیم در آفریقا خواهد شد.

به خاطر توره، در آفریقا دیگر سیتی را دوست ندارند

به گزارش "ورزش سه"، توره که در زمان حضور گواردیولا در بارسلونا، مجبور شد این باشگاه را ترک کند، از زمان رفتن این مربی اسپانیایی به اتحاد، در هیچ یک از دیدارهای مهم سیتی به میدان نرفته است.

 

سلوک به خبرنگاران گفت:" منچسترسیتی به خاطر این تصمیم گواردیولا، میلیون ها هوادارش در آفریقا را از دست خواهد داد. حالا آنها از منچستریونایتد حمایت می کنند. خیلی ها در اروپا می گویند که دیگر بازی های سیتی را از تلویزیون تماشا نخواهند کرد."

 

 

1139964

 

 

قرارداد توره با سیتی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و این به آن معنی است که او می تواند در ژانویه با هر باشگاهی که بخواهد پیش قرارداد امضا کند. سلوک معتقد است که مطمئنا باشگاه های زیادی برای به خدمت گرفتن این ستاره ساحل عاجی اقدام خواهند کرد.

 

" یحیی می تواند با هر باشگاهی که می خواهد در ژانویه قرارداد امضا کند. او پپیشنهادهای زیادی خواهد داشت. مطمئنا باشگاه هایی از چین و آمریکا او را می خواهند اما پیشنهادهای زیادی هم از انگلیس  و اروپا خواهیم داشت. او در فرم بسیار خوبی است و در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد."

دیدگاه‌ها