کد خبر : 1356018 | 17 شهریور 1395 ساعت 12:37 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی: مردم ایران قدردان زحمات شما هستند

شهردار منطقه 6 در دیدار با حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان را افتخار دنیای قهرمانی و پهلوانی دانست و او را به ادامه ی فعالیت در حوزه ورزش قهرمانی دعوت کرد.

بابایی: مردم ایران قدردان زحمات شما هستند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابایی در این دیدار با بیان اینکه مردم قدردان زحمات شما هستند، گفت: مردم ما خود کارشناس بوده و شرایط مسابقات شما در المپیک ریو 2016 را درک کرده و خواستار ادامه فعالیت شما در دنیای قهرمانی هستند.


بابایی با اشاره به اینکه خود شما برای مردم مهم تر هستید، گفت: روند مسابقات گاهی اوقات خوب پیش نمی رود و نباید از افکار عمومی دوری کرده و خود را برای مسابقات جهانی و المپیک بعدی آماده کنید.


شهردار منطقه 6 تصریح کرد: منش و اندیشه پهلوانی در مدال ها نیست که در اخلاق و سلوک و رفتار است که شما با تمسک به رفتار مولی متقیان علی ابن ابیطالب (ع) و جهان پهلوان تختی نماد این روحیه هستید.


بابایی با بیان اینکه طی سالیان گذشته شما با قهرمانی ها و دلاوری هایتان شادی را بارها و بارها به مردم شریف ایران بخشیدید، گفت: امیدوارم دوباره روزهای خوش ورزشی شما را شاهد باشیم و خواستار سعادت و سلامتی  شما هستم.


همچنین حمید سوریان ضمن تشکر و قدردانی به بیان شرایط جسمی خود در طول مسابقات پرداخت و گفت: تمام تلاش خود را برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی انجام دادم ولی به هر حال نتوانستم نماینده خوبی برای مردم باشم و این باعث شرمندگی ام شد اما تمام تلاش خود را برای افتخار آفرینی مجدد برای کشور عزیزم خواهم داشت.

 

1141044


گفتنی است عظیم بابایی در دوره ای که شهردار منطقه 20 بود از حمید سوریان حمایت کرده و او را برای آمادگی در مسابقات جهانی و المپیک همراهی می کرد و هم اکنون نیز حامی حمید سوریان و بسیاری از قهرمان های ورزشی کشور است.

دیدگاه‌ها