کد خبر : 1356053 | 17 شهریور 1395 ساعت 14:51 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت: در انتخاب لباس تیم ملی اختیار داریم

نمی‌توانیم برای تغییر ویلیامز مذاکره رسمی کنیم

رییس سازمان تیم‌های ملی می‌گوید نمی‌توان برای اعتراض نسبت به انتخاب بنجامین ویلیامز مذاکرات رسمی انجام داد و بهترین کار فراهم کردن بستری مناسب برای قضاوت منطقی از سوی این داور است.

نمی‌توانیم برای تغییر ویلیامز مذاکره رسمی کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا ساکت درباره انتخاب بنجامین ویلیامز به عنوان داور دیدار ایران و ازبکستان و اینکه آیا AFC برای معرفی این داور زودتر از موعد اقدام نکرده اظهار کرد:‌این رویه همیشگی بوده و با توجه به حساسیت‌های بازی‌ها باید هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و همه چیز در دوره‌های گذشته به این شکل بوده است.

 

رییس سازمان تیم‌های ملی همچنین گفت: با توجه به محدودیت‌ها و حساسیت‌های مسابقه‌ها در این مرحله کنفدراسیون آسیا بهترین موجودی‌های خود را به صحنه می‌آورد. حساسیت‌هایی هم با توجه به عملکرد این داور در بازی‌های گذشته وجود داشته و نگرانی‌هایی وجود دارد که امیدواریم این داور بهترین عملکرد خود را در بازی داشته باشد و شرایطی را فراهم کنیم که قضاوتی منطقی انجام دهد.

 

او با بیان اینکه نمی‌توان برای تغییر داور بازی با ازبکستان، اقدام رسمی انجام داد افزود: ما در حال مذاکرات غیر رسمی هستیم و نمی‌توانیم این موضوع را از راه‌های رسمی دنبال کنیم. به دنبال این هستیم که یک ناظر ویژه برای این بازی انتخاب شود و همین موضوع موجب می‌شود این داور قضاوتی منطقی داشته باشد. در این زمینه کمیته روابط بین‌الملل و رییس فدراسیون فوتبال مذاکراتی با AFC داشته‌اند.

 

ساکت در پاسخ به این سوال که آیا AFC در پاسخ به اعتراض ایران، اقدامی انجام می‌دهد گفت: تلاش ما این است که ناظر ویژه‌ای برای این بازی حضور داشته باشد و همین موضوع کمک زیادی در برطرف شدن نگرانی‌های ما می‌کند. باید بستر مناسبی برای قضاوت این داور مهیا شود.

 

رییس سازمان تیم‌های ملی فوتبال در واکنش به اینکه گفته شده اعتراضاتی به لباس تیم ملی ایران در دو دیدار گذشته مقابل چین و قطر وجود داشته است تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد. هر تیم و باشگاهی این اختیار را دارد که بر اساس خواسته‌ها، سلایق و استانداردها لباسی را برای تیمش انتخاب کند.

 

دیدگاه‌ها