کد خبر : 1356069 | 17 شهریور 1395 ساعت 16:20 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که برای ایران رخ نداد؛

ازبک و عربستان چگونه شش امتیازی شدند؟

سه تیم ازبکستان، عربستان و استرالیا موفق شدند با گلزنی در دقایق پایانی 6 امتیازی شوند.

ازبک و عربستان چگونه شش امتیازی شدند؟

به گزارش "ورزش‌سه"،  بازی‌های روز دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز گذشته در کشورهای محتلف آسیا پیگیری شد و با درامی که صدرنشینان جداول A و B شکل دادند به پایان رسید.

 


استرالیا و عربستان در دقایق پایانی 6 امتیازی شدند


نکته جالب روز دوم بازی‌ها پیروزی میهمانان بر میزبانان در سه بازی حساس بود. در کشور مالزی که به عنوان میزبان بازی عراق مقابل عربستان معرفی شده بود بازیکنان عربستان توانستند در 10 دقیقه پایانی نتیجه یک بر 0 عقب افتاده را جبران کنند و بازی را با پیروزی به پایان برسانند. عربستان در روز اول هم با یک گل تایلند را شکست داده بود و با 6 امتیاز از دو بازی و به خاطر تفاضل گل، پایین‌تر از استرالیا قرار بگیرد. در دیگر بازی این گروه استرالیا موفق شد با گل دقیقه 75 تیم کیهیل در خانه، اماراتی را شکست دهد که روز اول تیم ملی ژاپن را با یک گل مغلوب کرده بود. استرالیا با این برد ارزشمند موفق شد با 6 امتیاز در صدر جدول گروه B قرار بگیرد. استرالیا در بازی روز اول هم موفق شده بود تیم عراق را با دو گل شکست دهد.

 

ازبکستان در خانه قطر در دقایق پایانی 6 امتیازی شد


درام مرحله دوم مسابقات با گل دقیقه 85 کریتمس ازبکستانی به تیم ملی قطر تکمیل شد و کسب این 3 امتیاز ارزشمند برای ازبکستان، این تیم را به صدر جدول گروه A مسابقات فرستاد.
از بین 12 تیمی که برای حضور در جام جهانی در دو گروه 6 تیمی مبارزه می‌کنند سه تیم موفق به کسب حداکثر امتیازات شده‌اند که ازبکستان در گروه A و استرالیا و عربستان در گروه B قرار دارند و هر سه تیم در روز پایانی میهمان بودند و در دقایق پایانی گلزنی کردند.

 


درامی که تکمیل نشد؛


تیم ملی ایران هم که در گروه A مسابقات قرار دارد در روز دوم میهمان تیم ملی چین بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. گلزنی و برد ایران می‌توانست اتفاقات هر دو گروه را با یک شیوه به پیش ببرد که البته این اتفاق رخ نداد و ملی‌پوشان ایران با یک امتیاز کشور چین را ترک کردند تا با کسب 4 امتیاز در کنار کره‌‎جنوبی و پایین‌تر از ازبکستان قرار بگیرد و امید به بازی‌های آینده باشد.
تیم ملی ایران در سومین بازی خود، باید در کشور ازبکستان به مصاف تیم ملی این کشور برود.
گفتنی است در دیگر دیدارهای روز دوم بازی‌ها در گروه A تیم کره جنوبی در مقابل سوریه با تساوی بدون گل متوقف شد و در گروه B دیدار دو تیم تایلند و ژاپن با دوگل به سود ژاپن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها