کد خبر : 1357579 | 23 شهریور 1395 ساعت 12:30 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

همکاران! تحلیل در خانه راحت است

شمسایی: هم‌اکنون وقت حمایت است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: شکست مقابل اسپانیا هیچ ایرادی ندارد و بازیکنان باید بدانند که هم‌اکنون سرشان را باید بالا بگیرند.

شمسایی: هم‌اکنون وقت حمایت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، وحید شمسایی در خصوص شکست 5 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: ما از ابتدا هم انتظار نداشتیم تیم ملی ایران مقابل اسپانیا به پیروزی دست یابد. بازی با اسپانیا متفاوت است. از ابتدا هم قصدمان این بود که به دنبال تیم دوم گروه صعود کنیم تا در ادامه مسیر شرایط بهتری داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: طبیعتا بازی کردن با تیم‌هایی چون کوبا، کلمبیا، تایلند یا مصر راحت‌تر از بازی‌هایی چون برزیل، ایتالیا و روسیه است. با شکست مقابل اسپانیا هیچ اتفاقی رخ نداده بلکه تازه کار ما در جام جهانی آغاز شده است و من هم‌اکنون لحظه‌شماری می‌کنم که تیم ملی مقابل مراکش قرار بگیرد و به یک پیروز پرگل دست یابد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال یادآور شد: بازیکنان باید سرشان را بالا بگیرند. با و استادانم تقاضا می‌‌کنم که وقتی ساعت 5 صبح در خانه بازی‌ها را راحت نگاه می‌کنند راحت هم تحلیل نکنند. شرایط بودن در جام جهانی بسیار متفاوت‌تر است. ما هم‌اکنون باید از تیم ملی حمایت کنیم چراکه تازه کارمان آغاز شده است.

 

شمسایی یادآور شد: من بازی تیم‌های مراکش و آذربایجان را دیدم. مراکش که اصلا در حد و اندازه‌های ما نیست. آذربایجان هم دو بازیکن دارد که قطعا تیم آنالیز ما به بهترین نحو آن دو بازیکن را شناسایی خواهد کرد و بای خوبی مقابل این تیم به نمایش می‌گذاریم. مطمئن باشید که ما از گروه خود صعود خواهیم کرد. شرایط روحی و روانی بازیکنان هم بازخواهد گشت و با بازی‌های خوبی که مقابل مراکش و‌آذربایجان انجام می‌دهند در ادامه مسابقات جام جهانی هم شرایط خوبی خواهند داشت. البته باید بازیکنان در هر بازی به عنوان یک دیدار فینال‌گونه نگاه کنند تا مرحله به مرحله پیش برویم و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

وی تاکید کرد: من پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی هم گفتم که بهترین تیم تاریخ را در اختیار داریم چراکه بازیکنانی داریم که سه چهار جام جهانی را تجربه کردند و در کنار آنها جوانان هم بسیار خوب کار می‌کنند البته جام جهانی استرس‌زاست و باید این را قبول کنیم. هم‌اکنون بازی با اسپانیا تمام شده و تلاش بازیکنان باید برای نتیجه گرفتن در بازی‌های آینده باشد.

دیدگاه‌ها